بارسلونا در جست‌‍‌وجوی جانشین ژاوی!

بارسلونا شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا روبه‌روی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 1-4 برابر حریف قدیمی شکست خورد تا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرده باشد.

آنها با پیروزی برابر اوساسونا در مرحله نیمه نهایی به این دیدار راه پیدا کرده بودند و امیدوار بودند که بتوانند با شکست دادن رئال مادرید، شرایط سخت چند هفته اخیر را تا حد بهبود ببخشند و فشارهایی که روی کادر فنی و بازیکنان وجود داشت را کاهش دهند.

اما این اتفاق رخ نداد و باخت سنگین برابر رئال باعث شد که حالا شرایط آنها را بیش از پیش دشوار شود و خوان فونتس از Bar Cantales مدعی شده است که مدیران بارسلونا دیگر اعتمادشان را به ژاوی و عملکرد او روی نیمکت این تیم از دست داده‌اند و این باخت آغاز شکافی بزرگ در این باشگاه بوده است.

خوان لاپورتا به‌عنوان رئیس باشگاه و دکو به‌عنوان مدیر ورزشی هم از این وضعیت بسیار ناراحت و ناراضی هستند و قصد دارند جست‌وجو برای پیدا کردن سرمربی جدید را هرچه زودتر آغاز کنند تا فرصت کافی برای مذاکره داشته باشند. گفته می‌شود دکو تصمیم و اصرار ژاوی برای جذب ایلکای گوندوگان را کاملا اشتباه توصیف کرده است.

این در حالی است که دو روزنامه اسپورت و موندو دیپورتیوو که به باشگاه بارسلونا نزدیک هستند مدعی شده بودند که بارسا همچنان به‌صورت کامل به ژاوی اعتماد دارد و خبری از تغییرات در کادر فنی نیست.