باخت استقلال در دربی با پرسپولیس و تصمیم عجیب ساپینتو پس از این شکست

شهرآورد شماره 100 تهران با مصاف دو تیم پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16 روز یک شنبه، 3 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

دو تیم در نیمه اول میل هجومی زیادی از خود نشان دادند، اما حملاتی که صورت گرفت زهردار نبود تا هیچ یک از دروازه‌ها به شکل جدی تهدید نشود. مهمترین صحنه این نیمه در دقیقه 5 رقم خورد که روی فرار مهدی قایدی خطای هند مشکوک به پنالتی درون محوطه پرسپولیس رخ داد.

پرسپولیس در همان شروع نیمه دوم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و خیلی زود در دقیقه 50 روی حمله عیسی آل‌کثیر به گل رسید. قرمزها بعد از این گل عقب کشیدند و بیشتر استقلال مالک توپ و میدان بود. دامنه حملات شاگردان ساپینتو رفته رفته بیشتر شد اما هیچ یک راه به جایی نبرد.

ساپینتو و تصمیم عجیبش پس از باخت مقابل پرسپولیس

ریکاردو ساپینتو بعد از شکست در دربی تمرین استقلال را تعطیل کرد!

معمولا بعد از برد در لیگ برتر، استقلال فردای روز بعد از مسابقه ریکاوری می کرد و ۴۸ ساعت بعد از مسابقه یک روز استراحت می کرد تا برای بازی بعدی آماده شود.

اما به دنبال شکست استقلال در دربی ریکاردو ساپینتو تمرین بعد از مسابقه را تعطیل کرد! بنابراین استقلال برای شکست در دربی ریکاوری نخواهد کرد.

آبی پوشان بعد از استراحت در روز دوشنبه از روز سه‌شنبه تمرینات آماده سازی را برای دیدار با پارس جنوبی را آغاز می‌کنند. این بازی ۹ اردیبهشت در جم برگزار می‌شود.

جواب

Your email address will not be published.