اینتر میامی با مسی هم نتوانست پیروز شود!

اینتر میامی برای چهارمین بازی متوالی امتیاز از دست داد، البته این بار با حضور یک نیمه ای لیونل مسی.

اینتر میامی که در سه بازی اخیرش دو شکست و یک تساوی کسب کرده بود، در مقابل کلرادو نیز با دریافت گل در دقیقه 88، دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و به تساوی دو بر دو رسید.

تاتا مارتینو، سرمربی اینتر میامی، با فکر بازی حساس دور برگشت یک چهارم نهایی جام قهرمانان کونکاکاف مقابل مونتری، به کلیه ستارگان تیمش شامل مسی، سوارز، آلبا و بوسکتس در نیمه اول استراحت داده بود.

اینتر میامی در نیمه اول بازی مقابل کلرادو عملکرد ضعیفی داشت و با دریافت گل از نقطه پنالتی، به تساوی رسید. مسی بین دو نیمه وارد زمین شد که شروعش جان دوباره ای به صورتی پوشان داد. لئو گل تساوی را زد و کمی بعد آلونسو گل دوم را برای اینتر میامی به ثمر رساند. مارتینو که از پیروزی شیرین تیمش راضی بود، تصمیم گرفت که به سوارز کلا بازی ندهد هر چند که بوسکتس و آلبا در نیمه دوم وارد زمین شدند. گل مسی با شوت از بیرون محوطه جریمه و پس از برخورد با تیرک، به ثبت رسید.

کلرادو در دقیقه 88 گل تساوی را به ثمر رساند تا آب سردی را بر پیکر مسی و تیمش بریزد. حالا اینتر میامی پس از این تساوی باید تمرکزش را روی کامبک زدن در مقابل مونتری در کاپ قهرمانان کونکاکاف بگذارد تا شانس کسب این جام قاره‌ای را از دست ندهد.

اینتر میامی 2-2 کلرادو | خلاصه بازی | گلزنی لیونل مسی