ایلان ماسک محل مبارزه با زاکربرگ را مشخص کرد!

یلان ماسک روز جمعه اعلام کرد که مبارزه اش با مارک زوکربرگ در ایتالیا برگزار خواهد شد، زیرا مقامات ایتالیا تایید کردند که مذاکراتی درباره برگزاری یک “رویداد خیریه بزرگ” در حال انجام است.

اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی درباره مبارزه بین این دو تایتان فناوری ارائه نشده است، ماسک در پلتفرم ایکس خود، که پیشتر به عنوان توییتر شناخته می‌شد، اعلام کرد که ترتیبات در حال پیشروی هستند.

ماسک نوشت: “با نخست وزیر ایتالیا و وزیر فرهنگ تماس گرفتم” و به نخست وزیر ایتالیا، جورجیا ملونی اشاره کرد. “آن‌ها به موقعیت حماسیی توافق کرده‌اند.”

وزیر فرهنگ ایتالیایی، ژنارو سان‌جولیانو، تایید کرد که با ماسک درباره “چگونگی برگزاری یک رویداد خیریه بزرگ که به تاریخ اشاره دارد” صحبت کرده است، اما گفته است که هیچ مسابقه‌ای “در رم برگزار نخواهد شد.”

به نظر می‌رسد که ماسک امیدوار است که مبارزه در کولوسئوم باستانی، یک مکان میراث جهانی یونسکو، برگزار شود، و این ایده را در اواخر ژوئن پست کرده است.

در یک بیانیه، سان‌جولیانو گفت که هر رویداد با ماسک “یک مبلغ بزرگ، میلیون‌ها یورو، به دو بیمارستان پزشکی کودکان مهم ایتالیایی اهدا خواهد شد.”

او گفت: “این همچنین فرصتی برای ترویج تاریخ ما و میراث باستان‌شناسی، هنری و فرهنگی ما به مقیاس جهانی خواهد بود.”

ماسک گفت: “همه چیز با احترام به گذشته و حال ایتالیا انجام خواهد شد” و درآمد حاصل از این رویداد به “خدمتکاران جانباز” خواهد رفت.

او گفت که مسابقه قفسی توسط بنیاد‌هایی که توسط خودش و زاکربرگ اداره می‌شوند، و نه توسط UFC، سازمان ترویج‌دهنده ورزش‌های هنرهای رزمی مختلط مستقر در لاس وگاس، مدیریت خواهد شد.

رئیس UFC، دانا وایت، هنوز به دنبال شرکت در این رویداد است و در پادکست مایک تایسون این هفته اعلام کرد که او اعتقاد دارد مبارزه می‌تواند ۱ میلیارد دلار درآمد تولید کند.

این دو تایتان فناوری که گاهی اوقات از دور به جنگیده‌اند، پس از اینکه مارک زاکربرگ با شرکت متا پلتفرم Threads شبیه به توییتر خود را در اوایل ژوئیه راه‌اندازی کرد، به رقبای مستقیم تبدیل شدند.

در یک تذکر لاتینی کمی سرگرم‌کننده، ماسک بعداً عبارتی در زبان لاتین منتشر کرد که به معنای “گاهی خوشایند است که احمق بازی کنیم.”

ماسک تاریخی مشخص نکرد که مبارزه پیشنهادی در چه زمانی برگزار خواهد شد، اما گفت که ممکن است نیاز به “جراحی کوچک” برای حل “مشکلی که گوشه پشتی راست شانه‌ام به مشتری‌هایم فشار می‌آورد” داشته باشد.

او افزود: “بازیابی فقط چند ماه طول خواهد کشید.”

ثروتمندترین فرد جهان یک صفحه تیتانیومی دارد که دو مهره را با یکدیگر ادغام می‌کند، اما در روز جمعه گفت که در حال حاضر “یک مشکل نیست.”

زاکربرگ، علاقه‌مند به هنرهای رزمی که در رقابت‌های جیوجیتسو شرکت کرده است، در حال حاضر نظری ارائه نداده است.