اولین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد | صعود افعی‌ها به فینال بعد از ۱۳ سال

در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اینتر و آس میلان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند و در این بازی اینتر به طور اسمی میزبان بازی بود و ورزشگاه در اختیار هواداران این تیم قرار داشت.

در این بازی اینتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر میلان را شکست دهد و به این ترتیب در مجموع با نتیجه سه بر صفر مقابل میلان به پیروزی برسد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. در حقیقت اینتر در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر میلان را شکست داده بود و اکنون هم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا در مجموع با پیروزی سه گله راهی فینال شود.

اینتر هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت کلین شیت کرد و گلی نخورد تا نشان دهد که از لحاظ ساختار دفاعی در اوضاع خوبی قرار دارد. در این بازی تک گل اینتر را لوتارو مارتینز در دقیقه 74 روی پاس روملو لوکاکو به ثمر رساند. لوکاکو در این بازی به عنوان یار تعویضی به جای ادین ژکو وارد زمین شد و به لوتارو مارتینز پاس گل داد.

اکنون اینتر اولین صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2022/23 است و باید دید که از میان رئال مادرید و منچستر سیتی کدام تیم در فینال رقیبش خواهد بود.

اینتر ۱-۰ میلان | خلاصه بازی | صعود افعی‌ها به فینال بعد از ۱۳ سال