انتشار تیزر جدید فصل دوم سریال «بازی مرکب»؛ بازگشت سئونگ برای انتقام

سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی تیزری برای فصل دوم سریال Squid Game منتشر کرده است.

سریال «بازی مرکب» یکی از سریال‌های کره جنوبی بسیار موفق سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که فصل اول آن عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت و حالا همه منتظر فصل دوم آن هستند و در همین راستا نیز سرویس آنلاین نتفلیکس تیزری برای فصل دوم آن منتشر کرده است.

تیزر تازه منتشر شده از فصل دوم سریال «بازی مرکب» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، شخصیت اصلی داستان در فصل اول یعنی سئونگ جی هون با بازی لی جونگ جائه را نشان می‌دهد که بار دیگر لباس شماره ۴۵۶ را به تن دارد و بار دیگر به این بازی بازگشته است.

در سریال «بازی مرکب» لی جونگ جائه نقش شخصیت اصلی داستان به نام سئونگ جی هون را بازی می‌کند که به همراه افراد بسیار زیاد دیگری به بازی‌ها می‌پیوندند تا بتوانند جایزه بزرگ آن را به دست بیاورند. در این سریال، لی بیونگ هون در نقش فرانت من، وی ها جون در نقش کارآگاه پلیس هوانگ جون هو و گونگ یو در نقش استخدام‌کننده از جمله بازیگران فصل اول هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. این در حالی است که بازیگران جدیدی نیز در فصل دوم حضور خواهند داشت.

در فصل دوم سریال «بازی مرکب»، سئونگ جی هون که در پایان فصل اول قسم به انتقام گرفتن خورده بود، حالا بازگشته و بار دیگر به این بازی‌ها پیوسته است. آیا او در انتقام گرفتن موفق خواهد بود؟ مطمئنا فرانت من حریف ساده‌ای برای او نخواهد بود.

هوانگ دونگ هیوک مسئولیت خلق، کارگردانی و نویسندگی این سریال را برعهده داشته و قرار است فصل سوم و پایانی آن را نیز تولید کند. فصل دوم سریال «بازی مرکب» در تاریخ ۲۶ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳) پخش خواهد شد.