انتشار تصویر جدید از فیلم «ددپول و ولورین»

در مرکز این تصویر کسندرا نوا با بازی اما کورین دیده می‌شود. با این حال در پشت او زنی با چنگال‌های بلند مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد یوریکو اویاما یا لیدی دث استرایک باشد. با این حال به نظر می‌رسد که علی‌رغم انتظارات، کلی هو بازیگر این نقش در فیلم X2: X-Men United (ایکس ۲: مردان ایکس متحد)، نقش لیدی دث‌استرایک را در فیلم Deadpool & Wolverine بر عهده ندارد و بازیگر دیگری جایگزین وی شده است.

شما می‌توانید تصویر منتشر شده از فیلم Deadpool & Wolverine را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

وقایع فیلم Deadpool & Wolverine شش سال پس از Deadpool 2 و در زمانی رخ می‌دهد که وید ویلسون از ابرقهرمان بودن خود را بازنشسته کرده است و از زندگی آرام خود لذت می‌برد تا اینکه TVA که نهادی برای نظارت بر فضا و زمان است؛ او را به مأموریتی برای نجات جهان خود که حالا با یک تهدید فراجهانی مواجه فرا می‌خواند. برای نجات جهان، او به همراه ولورین راهی مأموریتی می‌شوند که دنیای سینمایی مارول را برای همیشه تغییر می‌دهد.

فیلم Deadpool & Wolverine به کارگردانی شان لوی و بر اساس فیلمنامه‌ای از رایان رینولدز، رت ریس، پاول ورنیک و شان لوی توسعه یافته است. از بازیگران این اثر می‌توان به رایان رینولدز و هیو جکمن اشاره کرد.

فیلم Deadpool & Wolverine در تاریخ ۲۶ ژوئیه‌ سال جاری میلادی (۵ مرداد ۱۴۰۳) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.