احتمال نیمکت‌نشین شدن اونانا در منچستریونایتد

اریک تن هاگ در صورت ادامه وضعیت ضعیف اونانا، آماده است که او را از ترکیب اصلی تیم کنار بگذارد.

این مربی هلندی همچنان امیدوار است که دروازه بان سابق آژاکس شماره ۱ طولانی مدت تیم او باقی بماند. سرمربی منچستریونایتد با خروج داوید دخیا در تابستان مخالفت کرد و دوران این بازیکن اسپانیایی در الدترافورد به پایان رسید. روسای باشگاه متعاقباً ۴۷ میلیون پوند برای جذب اونانا از اینترمیلان صرف کردند. اونانا، ۲۷ ساله در اردوی پیش فصل هری مگوایر را به خاطر یک اشتباه شماتت کرد، اما از آن زمان خودش اشتباهات بسیاری را مرتکب شد، از جمله مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپاکه به شکست تیمش منجر شد.

شیاطین سرخ آلتای بایندیر دروازه بان ترکیه ای را با قراردادی ۴.۳ میلیون پوندی در تابستان به خدمت گرفتند. بر اساس گزارش ESPN، تن هاگ در صورتی که اونانا به روند ضعیف خود ادامه دهد، با کنار گذاشتن او از ترکیب اصلی خود مخالفت نخواهد کرد. با این حال، او امیدوار است که شاهد پیشرفت در فرم این بازیکن کامرونی باشد و فعلا از او حمایت خواهد کرد. تن هاگ معتقد است که شخصیت و مهارت های رهبری اونانا او را از سایر اهداف سابق منچستریونایتد از جمله دیوگو کاستا و دیوید رایا متمایز می کند.

زمانی که جام ملت‌های آفریقا در ژانویه آغاز شود، منچستریونایتد ممکن است برای یک ماه کامل اونانا را از دست بدهد اما ظاهراً او تمایلی به بازی برای کشورش در این مسابقات ندارد. روی کین، اسطوره منچستریونایتد اخیرا از شروع اونانا در اولدترافورد انتقاد کرد. کین با حضور در پادکست Stick to Football گفت: “او شروع بسیار ضعیفی داشت. دروازه بان شدن در منچستریونایتد موقعیت سختی است، پس از اینکه اشتباه کردید به شخصیت بزرگی برای بازگشت نیاز دارید. او قبلاً چند اشتباه مرتکب شده است و باید برای بازگشت تلاش بیشتری داشته باشد.”