ابرخودرو بتمن؛ باابهت، پرسرعت و خشن!

شرکت پینین‌فارینا دو خودرو جدید با نام‌های B95 و Battista معرفی کرد. هر دو خودرو از خودرو بتمن الهام گرفته‌اند و ویژگی‌های هیجان‌انگیزی دارند.

پینین‌فارینا دو تیپ متفاوت برای خودروهایش در نظر گرفته است: Gotham و Dark Knight. تیپ گاتهام تودوزی چرمی خرمایی‌رنگ و روکش سفارشی کنسول مرکزی و دوخت‌هایی به‌رنگ برنز دارد. تیپ دارک نایت از روکش آلکانترا و چرم مشکی و دوخت دو رنگ مشکی و طلایی بهره می‌برد.

باتیستا به رنگ منحصربه‌فردی به‌ نام Argento Vittorio در نمای بیرونی مزین است. لوگو نمادین پینین‌فارینا با نور پس‌زمینه روی آلومینیوم برس‌خورده و صیقلی در رکاب‌های جلو، ظاهر خودرو را تکمیل می‌کند.

باتیستا از رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب بهره می‌برد که بخشی از آن مشکی براق و بخشی دیگر مشکی مات است. ظاهر رینگ‌های خودرو B95 با باتیستا مطابقت دارد.

باتیستا و B95 در تیپ دارک نایت رنگی به‌ نام Nero Profondo دارند. هر دو خودرو از همان رینگ‌های تیپ گاتهام و باتری لیتیوم‌یونی ۱۲۰ کیلووات‌ساعتی بهره می‌برند که قدرت چهار موتور برقی را با مجموع توان ۱٬۹۰۰ اسب‌بخار تأمین می‌کند. B95 و باتیستا می‌توانند در کمتر از دو ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسند.

پینین‌فارینا آیرودینامیک باتیستا را بهینه و آن را به بال‌چه‌ی کوسه‌ای و ورودی‌های هوا و بال‌های کربنی عقب تجهیز کرده است.