آنتویو کونته رسما از هدایت تاتنهام برکنار شد!

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام از هدایت تیم شمال لندنی برکنار شد و به این ترتیب باید دید که این سرمربی ایتالیایی چه برنامه ای برای آینده اش خواهد داشت.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های انگلیسی، آنتونیو کونته با یک توافق دو طرفه از تاتنهام جدا شده است و جدایی او یک اخراج یک طرفه از سوی باشگاه نبوده است. آنتونیو کونته اخیرا و پس از تساوی سه بر سه تیمش مقابل ساوتهمپتون انتقاد های تندی را روانه باشگاه تاتنهام هاتسپر کرده بود و معتقد بود که این باشگاه ذهنیت بزرگی ندارد و این قضیه با خلق و خوی او سازگار نیست.

اکنون آنتونیو کونته از هدایت تاتنهام برکنار شده است و به نظر می رسد که کریستین استلینی قرار است به طور موقت هدایت تاتنهام را بر عهده داشته باشد. او دستیار آنتونیو کونته در تاتنهام بود و تا زمان مشخص شدن سرمربی جدید تیم شمال لندنی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

تاتنهام تا اینجای فصل در رقابت های لیگ برتر انگلیس پس از 28 بازی با 49 امتیاز در رده چهارم قرار داشت. البته تاتنهام به احتمال زیاد این جایگاه را از دست می دهد چرا که تیم های پایین تر تاتنهام در جدول لیگ برتر انگلیس، بازی هایی کمتر از این تیم انجام داده اند.