آغاز رکوردشکنی فیلم «ددپول و ولورین» قبل از اکران

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر بلیت‌های فیلم Deadpool & Wolverine از روز دوشنبه برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته‌اند. حالا پس از گذشت تنها چند روز آدام آرون (Adam Aron)، مدیرعامل سینماهای AMC، از رکوردشکنی ددپول و ولورین خبر داده است. تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بلیت برای فیلم ددپول و ولورین به فروش رسیده است که بسیار بیشتر از هر فیلم دیگری با درجه سنی بزرگسالان است.

Fandango همچنین گزارش داده است که فروش روز افتتاحیه Deadpool & Wolverine، در میان فیلم‌های سال ۲۰۲۴، فیلم‌های بزرگسالانه و فرانچایز ددپول بهترین محسوب می‌شود. بر اساس آمار منتشر شده، ددپول و ولورین توانسته‌اند با پیش‌فروش بلیت‌های افتتاحیه خود بین ۸ تا ۹ میلیون دلار فروش داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود که Deadpool & Wolverine به اولین فیلمی در سال ۲۰۲۴ تبدیل شود که یک افتتاحیه ۱۰۰ میلیون دلاری را تجربه کند. این فیلم شش سال بعد از Deadpool 2 جریان دارد و وید ویلسون این بار در فیلم ددپول 3 به سبک خاص و دیوانه‌وار خود می‌خواهد وارد دنیای سینمایی مارول شود و طرفداران ایمان دارند که می‌تواند آن را نجات دهد. سازمان TVA نقش مهمی در داستان ددپول 3 دارد و عامل اصلی ورود ددپول به دنیای مارول است.

فیلم Deadpool & Wolverine قرار است در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.