آردا گولر یکی از بهترین بازیکنان رئال خواهد شد!

آردا گولر در تابستان سال گذشته به رئال مادرید پیوست اما مصدومیت‌های پی در پی باعث شد که او تا مدت زیادی از ترکیب سفیدپوشان دور بیفتد.

در حالی‌که همه هواداران رئال منتظر اولین بازی ستاره ترک بودند، اما او هر بار پس از بازگشت از مصدومیت، دچار یک مصدومیت دیگر می‌شد.

بالاخره پس از انتظار فراوان او در سال ۲۰۲۴ اولین بازی‌اش را برای رئالی‌ها انجام داد. با این حال او همچنان نتوانسته جای خود را در ترکیب پیدا کند. کارلو آنچلوتی بارها اعلام کرده که فرصت‌ها به‌زودی برای گولر از راه خواهند رسید و او می‌تواند با استفاده از آنها به بازیکنی کلیدی برای رئال تبدیل شود.

تونی کروس هم با سرمربی ایتالیایی رئال هم‌نظر است. او در قسمتی از پادکستش درباره گولر گفت: «آردا گولر بازیکنی خواهد بود که در فضاهای کوچک خیلی خوب بازی می‌کند و خیلی خوب به تیم کمک می‌کند. امیدوارم زمان لازم برای پیشرفت را به او بدهند. او تا کنون چند دقیقه زمان داشته و قطعا زمان بیشتری خواهد داشت تا از فرصت‌هایش استفاده کند.

هواداران ترکیه به حضور آردا گولر در رئال مادرید بسیار افتخار می‌کنند. آنها پس از دیدن نیمکت‌نشینی او کمی بی‌حوصله می‌شوند و البته می‌خواهند که او هر چه زودتر بازی کند، ما مربی بزرگی داریم و مطمئناً او به خوبی از عهده این کار بر می‌آید. روحیه گولر را در تمرینات می‌بینم. او آنقدر حرفه‌ای است که با استفاده از فرصت‌هایش تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تیم خواهد شد.»