یک شکست دیگر برای یاران رونالدو در برابر الهلال؛ این‌بار در فینال جام حذفی!

در دیدار فینال جام حذفی عربستان سعودی، الهلال عربستان و النصر عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در ضربات پنالتی پایان بازی الهلال موفق شد النصر را شکست بدهد و به این ترتیب قهرمان این رقابت ها شود.

این بازی بسیار پر تنش بود و اتفاقات زیادی در آن رخ داد. در این بازی در ابتدا الکساندر میتروویچ در دقیقه هفتم بازی روی پاس مالکوم موفق شد دروازه النصر را باز کند. در دقیقه 56 این بازی، اوسپینا دروازه بان النصر به خاطر لمس توپ بیرون از محوطه جریمه و گرفتن موقعیت گلزنی الهلال، از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقایق پایانی بازی و در دقیقه 87، علی البلیهی مدافع الهلال عربستان به خاطر دو کارته شدن از زمین مسابقه اخراج شد. در دقیقه 88 ایمن یحیی گل مساوی را برای النصر عربستان به ثمر رساند. در دقیقه پایانی بازی، کالیدو کولیبالی هم از زمین مسابقه اخراج شد تا الهلال عربستان 9 نفره شود.

در وقت های اضافه تلاش های دو تیم برای گلزنی بی فایده بود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت با درخشش یاسین بونو الهلال توانست النصر را شکست بدهد و جام قهرمانی را به دست بیاورد. البته رونالدو پنالتی دوم النصر را زد و آن را به گل تبدیل کرد.