گواردیولا: رکورد رونالدو برایم باورنکردنی است!

رونالدو در طول چند سال حضورش در فوتبال اروپا و حالا هم که به باشگاه النصر عربستان پیوسته همیشه رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت رسانده و عملکرد درخشانش در سطح باشگاهی و ملی باعث شده است که مورد تمجید بسیاری از فوتبال دوستان قرار بگیرد.

این ستاره پرتغالی به تازگی رکورد جدیدی را به نام خودش به ثبت رسانده و موفق شده است تعداد گل‌های زده‌ در دوران حرفه‌ای فوتبالش را به عدد ۹۰۰ برساند و حالا مصمم است که این رکورد را هم بهبود ببخشد و تعداد گل‌های زده‌اش را به ۱۰۰۰ گل برساند تا بیش از پیش دور از دسترس حریفان قرار بگیرد.

گواردیولا که سابقه هدایت لیونل مسی در بارسلونا را دارد و همیشه از او به عنوان بهترین بازیکن و مهاجم تاریخ فوتبال یاد می‌کند، این بار زبان به تحسین رونالدو باز کرده و از او به خاطر ۹۰۰ گل زده تمجید کرده است.

سرمربی منچسترسیتی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« من به مدت یازده سال فوتبال بازی کردم و در طول این مدت تنها یازده گل به ثمر رساندم. کریستیانو رونالدو ۹۰۱ گل به ثمر رسانده است. هر بار که چنین چیزی را می‌بینم از خودم می‌پرسم که چطور انجام چنین کاری ممکن است!»