پیروزی ۴-۳ النصر مقابل الاهلی با درخشش رونالدو و تالیسکا

النصر عربستان پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب گذشته(جمعه شب) در ورزشگاه خانگی خود اول پارک به مصاف الاهلی رفت.

هنوز یخ بازی آب نشده بود که در جو استثنایی ورزشگاه اول پارک توپ ربایی اوتاویو و سپس هوش بالای سادیو مانه یک ضد حمله برای النصری‌ها خلق کرد تا پاس مانه به رونالدو برسد و در دقیقه ۴ گل نخست بازی به ثمر برسد.

دومین موقعیت جدی توسط تالیسکا در دقیقه ۸ خلق شد و پاس او درون شش قدم به رونالدو رسید اما ستاره پرتغالی توپ را به تیرک کوبید تا بازی همچنان با همان یک گل دنبال شود. حملات النصر روی دروازه الاهلی دنباله دار بود و ضربه آزاد اوتاویو به تیر دورتر را لاپورت با ضربه سر به سمت شش قدم فرستاد و تالیسکا موفق شد دروازه خالی را باز کند و اختلاف را به دو گل برساند.

بازیکنان الاهلی که بازی را از دست رفته می‌دیدند کمی جلو کشیدند و پاس زیبای محمد المجحد از میانه زمین پشت مدافعین النصر به فرانک کسیه رسید تا او در موقعیت تک به تک با یک بغل پای زیبا دروازه نواف العقیدی را باز کند.

در دقیقه ۳۶ ماکسیمین مدافعین النصر را به هم ریخت اما ضربه او را مدافعین النصر برگشت دادند تا از یک کام‌بک سریع جلوگیری کنند. در دقیقه ۴۵+۱ ضربه آزاد رونالدو را مندی ناقص برگشت داد و النصری‌ها در برگشت هم‌ نتوانستند استفاده کنند و همان توپ در سوی دیگر تبدیل به موقعیت شد اما ماکسیمین نتوانست درون شش قدم توپ را به دروازه النصر بچسباند و بازی را مساوی کند.

در دقیقه ۴۵+۶ پاس بلند و زیبای بروزوویچ با دفع ناقص مدافع الاهلی به تالیسکا رسید تا او با یک ضربه دیدنی ‌و زیر طاق برای سومین بار توانست دروازه الاهلی را باز کند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات الاهلی آغاز شد و خیلی زود شاگردان یاسیله به پنالتی دست یافتند و ریاض محرز با پای چپ توپ ربا به سمت چپ دروازه العقیدی زد تا در دقیقه ۵۰ اختلاف را به عدد یک برساند.

دو دقیقه بعد سادیو مانه این فرصت را داشت تا در حالت تک به تک دروازه الاهلی را باز کند اما توپ را به آسمان کوبید. شروع دوباره بازیکنان الاهلی با اشتباه هافبک‌های این تیم به تالیسکا رسید و او توپ را به رونالدو رساند و پس از یک توسر توپ با شوت پای چپ از راه دور گل چهارم را به ثمر رساند. رونالدو پس از این گل با شادی عربی آن را جشن گرفت تا هواداران تیمش را به وجد بیاورد.

الاهلی که نمی‌خواست بازنده میدان باشد اما به حملاتش ادامه داد و فراس البریکان بازیکن تازه وارد این تیم یک موقعیت فوق العاده را از دست داد تا بازی همچنان با نتیجه چهار بر دو دنبال شود. در دقیقه ۸۷ حرکت زیبای ریاض محرز ‌و پاس او یک دروازه خالی به فراس البریکان تعارف کرد تا مهاجم تیم ملی عربستان به راحتی دروازه النصر را باز کند و بازی را به حساس‌ترین وضعیت خود برساند. در ادامه حملات گسترده شاگردان یاسیله جواب نداد تا النصر با نتیجه ۴-۳ بازی را ببرد و در جدول پانزده امتیازی شود و به رده پنجم صعود کند.

النصر 4-3 الاهلی | خلاصه بازی | دبل رونالدو و تالیسکا