پیروزی ۴-۱ النصر مقابل الریاض با درخشش رونالدو

النصر موفق شد به سه بازی ناکام در کسب پیروزی پایان دهد و شاگردان لوئیس کاسترو در دیداری یک طرفه موفق شدند با نتیجه چهار بر یک از سد الریاض عبور کنند.

الهلال ۲- الطائی ۱؛ عجب تیم بی‌رحم و توقف‌ناپذیری!

سادیو مانه در ثانیه 45 موفق شد دروازه حریف را باز کند ولی به دلیل حضور این بازیکن در آفساید، گل مردود اعلام شد. پس از حملات متعدد النصر، رونالدو در دقیقه 3۳ موفق به گلزنی شد. ارسال سادیو مانه به دهانه دروازه با تأثیرگذاری کوچک فوق ستاره پرتغالی وارد دروازه شد و گل اول بازی به ثمر رسید.

کاپیتان پرتغالی النصر در آخرین دقایق بازی نیز توانست برای تیمش گلسازی کند. پس از آنکه رونالدو از سمت راست وارد محوطه جریمه شد، توپ را به روی دروازه ارسال کرد که اوتاویو مونتیرو با یک ضربه سر، اختلاف را افزایش داد.

نیمه دوم نوبت درخشش تالیسکا بود. سادیو مانه حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد و پس از عبور از میان دو مدافع الریاض، توپ را از بین دو مدافع دیگر حریف به تالیسکا رساند و او نیز با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، بازی را سه بر صفر کرد.

الریاض در دقیقه 68 بالاخره یکی از گل‌ها را جبران کرد. روی یک ضدحمله، خوانمی از سمت چپ خط حمله تیمش وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض توپ را به آندره گری سپرد و این بازیکن به راحتی دروازه النصر را باز کرد.

در شرایطی که بازی رو به پایان بود، ارسال أیمن یحیی در دقیقه 93 با عبور از تمامی بازیکنان به جناح مخالف رفت و سلطان الغنام نیز با یک ارسال دقیق به دهانه دروازه، توپ را برای تالیسکا ارسال کرد و این بازیکن نیز با یک ضربه سر، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

در نهایت النصر موفق شد با نتیجه چهار بر یک از سد الریاض عبور کرده و هم رتبه دوم جدول و هم فاصله 7 امتیازی با الهلال را حفظ کند.