پیروزی ۳-۲ تیم ملی والیبال ایران مقابل هلند

تیم ملی والیبال ایران دومین پیروزی خود را پس از امریکا، امروز پنجشنبه، 31 خرداد در برابر تیم ملی هلند به دست آورد. این بازی از ساعت ۱۰:۳۰ مقابل تیم هلند صف‌آرایی کرد که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی برسد و دومین برتری خود را در مسابقات جام ملت‌های والیبال کسب کند.

والیبالیست‌های ایران در نخستین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، روز گذشته با هدایت پیمان اکبری به مصاف آمریکا رفتند و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند. با کسب این پیروزی ملی‌پوشان ایران ۶.۴ امتیاز در رنکینگ جهانی به دست آوردند تا تنها ۴ امتیاز با اوکراین فاصله داشته باشند و یک پله در جدول لیگ ملت‌ها صعود کنند.

هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه، بیست‌ونهم خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی و مانیل فیلیپین آغاز شد و با ۳۲ مسابقه تا سوم تیر پیگیری خواهد شد. والیبالیست‌های ایران در سومین بازی هفته سوم فردا، جمعه، یکم تیر از ساعت ۰۶:۳۰ صبح برابر فرانسه قرار می‌گیرند.

در پی نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در هفت مسابقه گذشته لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مقابل تیم‌های ژاپن، ترکیه، بلغارستان، برزیل، آرژانتین، کوبا، ایتالیا و صربستان در دو هفته اول مسابقات، سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال با برکناری موتا پائز، پیمان اکبری را تا پایان مسابقات لیگ ملت‌های والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب و معرفی کرد.