پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس با سوپرگل امیر نوری

پرسپولیس در شرایطی به مصاف آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ رفت که سرخ‌ها پس از استعفای یحیی گل‌محمدی دوران جدیدی را آغاز کرده‌اند و دستیار سابق او، اوسمار ویه‌را، پرسپولیس را برای اولین بار به عنوان سرمربی هدایت می‌کند.

در این بازی باتوجه به پنجره بسته پرسپولیس خبری از ستاره‌های جدید سرخ‌ها نخواهد بود و پرسپولیس با همان نفرات نیم فصل اول منهای عمری و سرلک که جدا شده‌اند به میدان رفت.

باتوجه به اینکه پرسپولیس به شکل عجیبی در دو بازی دوستانه قبلی خود شکست خورده بود، هواداران این تیم بسیار نگران بودند و همان چیزی که از آن ترس داشتند به حقیقت تبدیل شد و از آلومینیوم اراک شکست خوردند.

نیمه اول بازی از سوی دو تیم بسیار سرد و کسل‌کننده دنبال شد و بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم اما تیم‌ها بهتر کار کردند و پرسپولیس نتوانست با شهاب زاهدی در موقعیت تک به تک به گل برسد. در ادامه امیر نوری از وسط زمین با توپ‌گیری گلی فوق العاده زد تا سرخ‌ها عقب بیفتند.

شاگردان اوسمار برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند، اما ضربات نهایی آنها بد بود و در نهایت پرسپولیس با یک نمایش نامطلوب از تیم جوان مجتبی حسینی شکست خورد.