پسر طلایی ۲۰۲۳؛ ۸ توپ طلا بعد از گلدن بوی برای بلینگام!

در روزهای گذشته رسانه‌ها اعلام کردند که جود بلینگام به عنوان بهترین بازیکن جوان سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است و جایزه‌اش را در مراسمی که از سمت توتو اسپورت تدارک دیده شده است، دریافت خواهد کرد.

گران‌قیمت‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال توسط لیگ برتر انگلیس امضا شد!

او امروز به منظور حضور در این مراسم، از مادرید به تورین رفت و حالا به صورت رسمی اعلام شد که جود بلینگام، برنده پسر طلایی ۲۰۲۳ است.

او در سال ۲۰۲۳ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و مقتدرانه این عنوان را کسب کرد.

نمایش‌های خوب او به گونه‌ای بود که حتی برخی این بازیکن را مستحق‌ دریافت جایزه توپ طلای ۲۰۲۳ دانستند و معتقد بودند که عملکرد فردی او در این سال از لیونل مسی بهتر بوده است.

در هر حال اما لیونل مسی هشتمین توپ طلای دوران بازی‌اش را کسب کرد و در تاریخ ماندگار شد. جایزه پسر طلایی سال هم شب گذشته به جود بلینگام اهدا شد.

او در صحبت‌هایش پس از دریافت این جایزه گفت: «سال فوق‌العاده‌ای با رئال مادرید داشتم. از کسب این جایزه خوشحالم. امیدوارم عملکرد خوبم در رئال را ادامه دهم و بتوانم جایزه‌ای مانند توپ طلا را هم کسب کنم.»

پس از این صحبت از او سوال شد که لیونل مسی هم در گذشته برنده جایزه پسر طلایی شده و سپس ۸ توپ طلا برده است، آیا ممکن است این اتفاق برای تو هم تکرار شود؟ او پاسخ داد: «مسی که برنده پسر طلایی شده، ۸ توپ طلا کسب کرده؟ دستاورد بدی نیست.»