ویدیو | منجستر سیتی7-0 لایپزیش | خلاصه بازی |گلات هالند

7 تایی شدن لایپزیش به دست منچسترسیتی با 5 گل از هالند.

در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی موفق شد با نتیجه هفت بر صفر لایپزیش را در ورزشگاه خانگی خود یعنی اتحاد شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

این شب را شاید بتوان یکی از بهترین شب های کل دوران حرفه ای ارلینگ هالند دانست چرا که او موفق شد در بازی مقابل لایپزیش، برای تیمش پنج گل به ثمر برساند و یک آمار خارق العاده را از خودش بر جای بگذارد.

ویدیو | خلاصه بازی

در این بازی گل های منچستر سیتی را ارلینگ هالند ( پنج بار )، ایلکای گوندوگان و کوین دی بروینه به ثمر رساندند. هالند در دقیقه 63 با جولیان آلوارز تعویض شد. در واقع هالند پس از این که پنج گل خود را به ثمر رساند و درخششی خیره کننده داشت توسط پپ گواردیولا از زمین بازی بیرون آورده شد و سرمربی اسپانیایی به او استراحت داد. به نظر می رسد که هالند همان سلاحی است که می تواند سیتیزن ها را به رویایی که دارند یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

.

.

.

معجزه یی به نام هالند

در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی موفق شد با نتیجه هفت بر صفر لایپزیش را در ورزشگاه خانگی خود یعنی اتحاد شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

این شب را شاید بتوان یکی از بهترین شب های کل دوران حرفه ای ارلینگ هالند دانست چرا که او موفق شد در بازی مقابل لایپزیش، برای تیمش پنج گل به ثمر برساند و یک آمار خارق العاده را از خودش بر جای بگذارد.

منچستر سیتی با این پیروزی به خوبی برای رقبای خود در لیگ قهرمانان اروپا خط و نشان کشید و ارلینگ هالند هم نشان داد که آمده است تا در لیگ قهرمانان اروپا هم آقای گل شود.

بازی رفت یک بر یک شده بود و اکنون منچستر سیتی در مجموع با نتیجه 8 بر 1 راهی دور بعدی شد.

.

.

.

ویدیو / ارلینگ هالند:”دوست داشتم دبل هتریک بزنم”

ستاره نروژی در ادامه افزود:« امروز گل‌های زیادی زدم ولی به فکرشان نبودم. تنها می‌خواستم توپ به تور برسد. خیلی از موارد به سرعت تصمیم گیری و فرستادن توپ به جایی که دروازه‌بان حضور ندارد، بر می‌گشت.»

هالند همچنین درباره این که ویژگی اصلی او در طول بازی ها چه چیزی است، گفت:« قدرت اصلی من، گلزنی است.»

ارلینگ هالند در بازی منچستر سیتی مقابل لایپزیش عملکرد بی نظیر و بسیار خوبی داشت و موفق شد پنج گل در این دیدار به ثمر برساند.

 منچستر سیتی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه هفت بر صفر در ورزشگاه اتحاد لایپزیش را شکست دهد و به این ترتیب در مجموع با نتیجه هشت بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

ارلینگ هالند بدون هیچ شکی ستاره این دیدار بود و موفق شد پنج گل به ثمر برساند. هالند که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود، پس پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت :« از گل هایم چیز زیادی یادم نیست! شوت زدن را یادم هست ولی در آن لحظه به چیز دیگری فکر نمی‌کردم. بعد از شادی گل‌هایم خیلی خسته بودم.»