ویدیو | برد 4 بر 3 لیورپول مقابل تاتنهام

در هفته سی و چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و تاتنهام در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت لیورپول موفق شد با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

این بازی یکی از جذاب ترین بازی های اخیر لیگ برتر انگلیس بود، چرا که در آن ابتدا لیورپول سه گل به ثمر رساند و سپس تاتنهام موفق شد سه گل خورده را جبران کند و بازی را سه بر سه مساوی کند. پس از آن لیورپول گل چهارم را به ثمر رساند و موفق شد بازی را چهار بر سه ببرد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

در این بازی گل اول و دوم و سوم لیورپول به ترتیب توسط جونز، لوییس دیاز و محمد صلاح به ثمر رسید و هر سه این گل ها در 15 دقیقه ابتدایی بودند. در واقع لیورپول یک شروع طوفانی در این دیدار داشت.

پس از آن تاتنهام به خودش آمد و توانست به بازی برگردد. گل های تاتنهام توسط هری کین در دقیقه 39، سون در دقیقه 77 و ریچارلیسون در دقیقه 92 به ثمر رسیدند. تاتنهامی ها از این قضیه که کامبک زدند و به بازی برگشتند خوشحال بودند تا اینکه در دقیقه 94 بازی ژوتا گل چهارم را برای لیورپول زد و بازی چهار بر سه به نفع لیورپول تمام شد.

لیورپول 4-3 تاتنهام | خلاصه بازی | جنون محض در آنفیلد!