/

واکنش ستاره منچستریونایتد به افتضاح شکست سخت در برابر لیورپول

گری نویل اسطوره باشگاه منچستریونایتد به انتقاد از رفتار برونو فرناندز کاپیتان این باشگاه پرداخت، چون این ستاره پرتغالی تقاضا کرد که تعویض شود. 

شب گذشته تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت، لیورپول با نتیجه عجیب و غریب هفت بر صفر، منچستریونایتد را تحقیر کرد. داروین نونیر (2 بار)، کودی گاکپو (2 بار)، محمد صلاح (2 بار) و روبرتو فیرمینو گلزنان قرمزهای بندرمرسی ساید بودند.

به نقل از سایت گل، در جریان این بازی، وقتی اریک تن هاگ در حال انجام تعویض‌هایش بود، برونو فرناندز از سرمربی هلندی پرسید که چرا او تعویض نمی شود که این رفتار اصلاً به مذاق گری نویل خوش نیامد. او در این باره به اسکای اسپورتس گفت: “برونو در وسط زمین ایستاد و بازوهایش را به سمت بالا برد و گفت: ‘چرا مرا بیرون نمی‌کشی؟’ واقعا این رفتار شرم آوری است. او نباید چنین رفتاری در زمین از خودش نشان می داد.”

“نیمه دوم کاملاً تحقیرآمیز، شرم آور و خجالت آور بود. هیچ کس بیشتر از برونو فرناندز نیز مقصر نیست و با این کار نیز خودش را بیشتر از قبل مسخره کرد. اما باید بگویم که این منچستریونایتد همیشگی نبود و اریک تن هاگ می تواند شرایط را تغییر دهد.”