هواداری که ده ساعت مقابل منزل مسی چادر زد!

برخی هواداران حاضرند تا برای آشنا شدن با اسطوره هایشان دست به هر کاری بزنند و حتی ممکن است که آزادی خود را به خطر بیاندازند. برخی به درون زمین فوتبال می پرند تا در میانه بازی، اسطوره شان را در آغوش بگیرند و برخی دیگر وقت خود را در سفرها یا در حضور در ورزشگاه ها و هتل های تیم ها سپری می کنند و منتظر فرصت می مانند و حالا یک هوادار دوآتشه مسی دست به اقدام عجیبی زده است.

خوان پولکان بازیکن نیمه حرفه ای فوتسال است که به همراه دوستانش تصمیم گرفتند که از ایتالیا به فرانسه سفر کنند و در اطراف خانه مسی چادر بزنند و منتظر ماندند تا لئو را ملاقات کنند. در حقیقت تیم امنیتی مسی این افراد را تهدید کردند و حتی اعلام کردند که با پلیس تماس خواهند گرفت.

پولکان به شدت دوست داشت که با مسی ملاقات کند و حاضر نشد که کوتاه بیاید و در نهایت مهاجم پی اس جی درهای خانه اش را به روی او باز کرد. بدین ترتیب این هوادار پس از بیش از ده ساعت انتظار، به خواسته اش رسید و توانست با لئو ملاقات کند.

خوان می گوید:” اسم من خوان پولکان است و در ایتالیا، فوتسال نیمه حرفه ای بازی می کنم. می خواستم با لیونل مسی ملاقات کنم. به فرانسه سفر کردم، آدرس خانه اش را پیدا کردم و در مقابل درب خانه اش چادر زدم. مامور امنیتی گفت: “با پلیس تماس می گیرم.” همسرش من را دید و در نهایت فرصت ملاقات با مسی برایم جور شد. رویاها محقق می شوند و امروز رویای زندگی من محقق شد. سادگی و تواضع او من را شگفت زده کرد. بهترین بازیکن تاریخ است و شخصیت فوق العاده ای دارد. آنتونلا هم همین طور چرا که اجازه ورود من به منزلش را داد تا به رویایم برسم. با اشک و احساس این ها را می نویسم. هنوز بدنم می لرزد. عاشقتم لئو و ممنون از این لحظه فراموش نشدنی.”

این هوادار پس از انتظاری ده ساعته بالاخره به رویای خود رسید و با مسی عکس گرفت. از سویی مسی روی دست وی امضا زد که خودش تصمیم گرفته که این امضا را خالکوبی کند.