مذاکره راموس با پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد

راموس در فصل اول حضورش در پایتخت فرانسه بیش از اینکه درون زمین باشد، روی صندلی‌های جایگاه بود و دلیلش هم مصدومیت بلندمدت ساق پا بود؛ اما این فصل شرایط تغییر کرد و مدافع اسپانیایی از بهترین‌های پاری‌سن‌ژرمن بوده است؛ ضمن اینکه تجربه او در مقاطع سخت فصل برای پاریسی‌ها کارامد و گرانبها بود.

قرارداد کاپیتان سابق رئال با فرانسوی‌ها در آخر فصل تمام می‌شود و اگرچه خودش مشتاق است تا در این تیم بماند، ولی مدیران باشگاه منتظرند تا ببینند او تا پایان فصل در اوج می‌ماند یا نه؛ و بعد از آن تصمیم نهایی را برای تمدید قرارداد با او بگیرند.

راموس تا اینجای فصل در 39 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف برای پاریس بازی کرده و به باور بسیاری، بهترین بازیکن تیم در 2 مسابقه رفت و برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان بوده است.

کریستف گالتیه، مربی تیم، در نشست خبری‌اش گفت که مذاکرات بین مدیران باشگاه و راموس در جریان است: «وقتی در این سن، این لیست از افتخارات را دارید، معلوم است که خوب بازی می‌کنید. او تجربه و استانداردهای بالایش را به اینجا آورده. در رختکن هم بازیکن مهمی است. بین سرخیو و مدیریت مذاکراتی بوده است. من نه تنها از عملکرد او در این فصل و آنچه در بازی‌ها نشان می‌دهد، خیلی راضی‌ام بلکه از آنچه هر روز در تمرینات انجام می‌دهد هم خیلی خوشحالم. او الگویی است که تمام بازیکنان جوان ما باید دنبالش بروند.»