متوقف شدن ناپولی در خانه؛ میلان بعد از ۱۶ سال راهی نیمه نهایی شد

میلان در دیدار خارج از خانه مقابل ناپولی با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید تا با برتری دو بر یک درمجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله نیمه نهایی شود.

سه شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های ناپولی و میلان بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا برگزار کردند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که بازی رفت دو تیم دراستادیوم سن سیرو، با نتیجه یک بر صفر به نفع روسونری به پایان رسید. اسماعیل بن ناصر تک گل آن بازی را به ثمر رساند. اما دو تیم در سری آ، شرایط بسیار متفاوتی دارند. کمی بعید به نظر می رسد که تیمی بتواند عنوان قهرمانی را از ناپولی بگیرد، اما در آن سومیلان برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد.

در نیمه اول شاهد بازی جذابی بودیم. ناپولی عملکرد بهتری به نمایش گذاشت، اما در دقیقه ۲۳ یک ضربه پنالتی به سود میلان اعلام شدکه الیویه ژیرو نتوانست توپ را تبدیل به گل کند. در ادامه باز هم در میان حملات ناپولی، میلان بود که روی حرکت انفرادی زیبای رافائل لیائو و ضربه ژیرو به گل رسید تا با خیال راحت تری به نیمکت برود و کار ناپولی برای بازگشت به بازی سخت‌تر شود.

در نیمه دوم ناپولی بازی را هجومی‌تر آغاز کرد، اما دفاع جانانه میلان اجازه هیچ کار ی به مهاجمان میزبان نمی‌داد. در دقیقه ۸۲، یکضربه پنالتی به سود ناپولی اعلام شد ولی کوارتسخلیا هم نتوانست امید را به اردوی تیمش بازگرداند و پنالتی را از دست داد. در آخرین ثانیه‌های بازی، اوسیمهن با ضربه سر دروازه میلان را گشود اما اصلا کافی نبود تا با تساوی ۱-۱، میلان راهی مرحله نیمه نهایی شود.

ناپولی ۱-۱ میلان | خلاصه بازی | صعود روسونری به نیمه‌نهایی بعد از ۱۶ سال