/

لغو محرومیت تعلیقی ساپینتو و کاهش جریمه نقدی او!

بعد از پایان دیدار استقلال با پیکان بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای انضباطی دیدار استقلال با مس کرمان و پیکان را به سرعت صادر و ریکاردو ساپینتو را مجموعا به پنج جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم کرد.

گفته شده بود در صورت عذرخواهی سرمربی استقلال دو جلسه از محرومیت قطعی این سرمربی به حالت تعلیق در خواهد آمد.

پس از عذرخواهی ریکاردو ساپینتو از طریق کانال رسمی باشگاه استقلال، عذرخواهی این مربی مورد پذیرش رکن قضایی فدراسیون فوتبال قرار گرفت تا حالا محرومیت ساپینتو به سه جلسه قطعی کاهش یابد.

از طرف دیگر تیم حقوقی باشگاه استقلال در تلاش بود که یک جلسه از سه جلسه محرومیت ساپینتو را در کمیته استیناف کم کند تا ساپینتو بتواند در دیدار مهم این تیم با گل گهر سیرجان، روی نیمکت استقلال باشد اما این اتفاق نیفتاده است.

با این حال، کمیته استیناف با توجه به دفاعیات باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا دو جلسه محرومیت تعلیقی ساپینتو را لغو و جریمه نقدی او را که بیش از ۳ میلیارد تومان بود، به ۵۲۵ میلیون تومان کاهش دهد اما در نهایت کمیته استیناف با کاهش آخرین جلسه از محرومیت قطعی ریکاردو ساپینتو موافقت نکرد تا دیدار استقلال مقابل گل گهر، آخرین جلسه محرومیت مرد پرتغالی باشد. البته محرومیت های تعلیقی ساپینتو بر جای خود باقی است.

ساپینتو پیش از این دو جلسه از محرومیت قطعی خود را مقابل تیم های ملوان و نساجی گذرانده بود.