فیلم «باربی» تبدیل به پرفروش‌ترین اثر تاریخ وارنر شد!

فروش فیلم باربی همچنان در سطح جهانی به نتایج قابل توجهی دست یافته و در حال حاضر به یک موفقیت جدید رسیده است.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد، این فیلم توانست با عبور از فیلم “هری پاتر و سنگ جادوی مرگ – قسمت ۲” به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی وارنر برای گیشه جهانی تبدیل شود. این عملکرد پیش از این موجب شده بود که این فیلم به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم این استودیو در منطقه آمریکای شمالی نیز تجلیل شود.

تا به امروز، فیلم باربی موفق شده است بیش از ۱.۳۴ میلیارد دلار فروش در سراسر جهان داشته باشد. این فروش شامل بیش از ۵۹۲.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۴۷.۶ میلیون دلار در بازارهای بین‌المللی است. در رده‌بندی‌های بعدی پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ استودیوی وارنر، فیلم‌هایی مانند “هری پاتر و سنگ جادوی مرگ – قسمت ۲” با فروش ۱.۳۱ میلیارد دلار، “آکوآمن” با فروش ۱.۱۴ میلیارد دلار، “شوالیه تاریکی برمی‌گردد” با فروش ۱.۰۸ میلیارد دلار و “جوکر” با فروش ۱.۰۶ میلیارد دلار دیده می‌شوند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که فیلم باربی به زودی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ در سطح جهان تبدیل خواهد شد که قبلاً این عنوان به انیمیشن “ماریو” تعلق داشت. همچنین نسخه دیجیتالی فیلم باربی در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) منتشر خواهد شد. گرتا گرویگ، کارگردان تحسین‌شده فیلم‌هایی مانند “لیدی برد” و “زنان کوچک”، مسئول کارگردانی فیلم باربی بوده و همراه با نوآ بامباک، همسر گرویگ و کارگردان فیلم “داستان ازدواج”، نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشته‌اند.

مارگو رابی در نقش باربی، رایان گاسلینگ در نقش کن، سیمون لیو، الکساندرا شیپ، کیت مک‌کینون، ویل فرل، اما مکی، آمریکا فررا، ایسا رای، مایکل سرا، جان سینا، هری نف، آریانا گرینبلات، کینگزلی بن ادیر، امرالد فنل، دوا لیپا، رئا پرلمان، شوتی گتوا، شارون رونی، اسکات ایوانز، آنا کروز کاین، کانر سوییندلز، ریتو آریا و جیمی دیمیتریو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم باربی حضور دارند و نقش‌های خود را بازی کرده‌اند.

https://cdn.zoomg.ir/2023/8/barbie-movie-margot-robbie-cry.jpg?w=768