عمر السومه: از بازی با ایران لذت ببرید!

عمر السومه، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال سوریه، توصیه‌هایی به بازیکنان این تیم داده است.

السومه، که یک ماه پیش از شروع جام ملت‌های آسیا از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، اعلام کرده است که حاضر است از تصمیم خداحافظی‌اش صرف نظر کرده و دوباره به تیم ملی باز گردد.

وی اظهار کرده است: “خداحافظی‌ام تنها یک واکنش بود و دوست داشتم من هم در شادی صعود به دور حذفی جام ملت‌های آسیا شرکت کنم. برای موفقیت کشورم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم، حاضرم با کمال میل به میدان بروم.”

در مورد دعوت‌نشدن به تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا، السومه اظهار کرده است: “احساس کردم به من ظلم شد. با این حال از عمر خربین، سرمربی تیم، احترام می‌گذارم که بعد از زدن گل پیروزی به من احترام گذاشت.”

در خصوص دیدار با ایران در دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، او تصریح کرده است: “سوریه دیدار سختی با ایران دارد، اما فکر می‌کنم سرمربی تیم می‌تواند راه‌ها را به روی خط حمله ایران ببندد. ترسی از نمایش تیم در کارهای دفاعی ندارم. از نظر روحی هم تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و ان‌شاء‌الله عملکرد خوبی برابر ایران خواهیم داشت.”

او به بازیکنان تیم ملی سوریه توصیه کرده است که از بازی لذت ببرند، زیرا این امر باعث کاهش فشار و بهبود عملکرد آن‌ها خواهد شد.