عبدالکریم حسن: می‌خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم!

عبدالکریم حسن پس از امضای قرارداد خود در گفت‌وگویی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که عضوی از این باشگاه بزرگ آسیایی هستم و امیدوارم در این سفر بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم. 

او در پاسخ به اینکه چند بار برابر پرسپولیس بازی کرده است، گفت: دفعات زیادی برابر پرسپولیس بازی کردم و همیشه برایم سخت بوده است. پرسپولیس همیشه نزدیک بوده که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و امیدوارم این هدف را با هم به انجام برسانیم. 

او در خصوص هواداران پرسپولیس و جو استادیوم آزادی عنوان کرد: خاطرات خوبی از اینجا دارم. در آسیا پرسپولیس بیشترین هواداران را دارد. 

او در واکنش به اینکه حالا هواداران پرسپولیس کنار او خواهند بود، گفت: این چیزی است که من را خوشحال می‌کند. تا الان مقابل من بودند و حالا کنار من هستند. من نمی‌توانم اینستاگرام را رفرش کنم، انقدر که هواداران لطف دارند. 

او از خاطره تقابل‌هایش با پرسپولیس گفت: خاطرات بدی دارم، چون ما به پرسپولیس باختیم و بالا نرفتیم. بازی‌های خوبی برابر پرسپولیس کردیم اما همیشه می‌دانستیم بازی سختی داریم. 

حسن همچنین در‌ پاسخ به اینکه چه کسانی را در پرسپولیس می‌شناسد، گفت: هم‌تیمی خودم، مرتضی عزیز و حسین کنعانی. مرتضی برایم خاص است. علی دایی هم اسطوره آسیا هستند.