صحبت های کاسترو بعد از پیروزی مقابل الاهلی

لوئیس کاسترو، سرمربی النصر در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی گفت: بازیکنان باید درک کنند که در مسابقات مواقعی وجود دارد که نمی‌توانیم با ده بازیکن در زمین بمانیم، بنابراین آنها باید بیشتر فداکاری کنند. من پزشک نیستم اما در آن زمان برای من مشخص شد که علی لاجامی نیازی ندارد به پزشک مراجعه کند.

سرمربی النصر افزود: فشار روی خط دفاعی ما بعد از اینکه الاهلی از کناره‌ها شروع به حمله کرد. زیاد شد، بنابراین روش خود را کنار گذاشتم و از بازیکنان خواستم فضاها را ببندند.

سرمربی پرتغالی در رابطه با اتفاقاتی که برای بازیکنانش در بین دو نیمه ال کلاسیکو رخ داد، پاسخ داد: زمان بین دو نیمه، زمان خاصی برای مربی و دستیارانش است، پس از صحبت با دستیاران، با بازیکنان صحبت کردم. از نظر من، این زمان باید بازنگری شود تا مربی بتواند نظرات خود را به بازیکنان منتقل کند.

کاسترو ادامه داد: بازی برای هر دو تیم سخت بود زیرا سطح آنها بسیار بالاست و بازیکنان برجسته‌ای دارند و همه کسانی که بازی را دیدند از آن لذت بردند و از گل‌های زیاد و بازی سریع لذت بردند.

کاسترو در خصوص عملکرد داور پاسخ داد: اعتراضی از سوی نیمکت الاهلی و از طرف ما نیز وجود داشت و من با آرامش بازی را کنترل کردم و پس از سوت پایان بازی با داور صحبت کردم. و این فرصتی برای من بود تا سلام خود را به داوران برزیل برسانم زیرا قبلاً در لیگ آنها کار کرده بودم.