صحبت های لوئیس فرناندز درباره جنجال های اخیر امباپه

شرایط برای کیلیان امباپه در پاریس اصلا خوب پیش نمی رود و او که از تور آسیایی پی اس جی کنار گذاشته شده، این روزها با بازیکنان مازاد تمرین می کند تا وضعیت آینده‌اش مشخص شود. پی اس جی او را در فهرست خروج گذاشته و به دنبال مشتری است اما منابع فرانسوی می گویند امباپه روی موضع خود مبنی بر عدم تمدید و ماندن تا پایان فصل مانده، مگر اینکه پی اس جی برای فروش او با رئال وارد مذاکره شود.

لوئیز فرناندز، مربی سابق پی اس جی، که سال ها در تیم ملی فرانسه نیز بازی می کرد، در مورد امباپه به کادنا سر گفت: «پی اس جی به امباپه فشار وارد کرده تا او یا تمدید کند یا همین تابستان برود. باشگاه می خواهد نشان دهد که رئیس چه کسی است. اینجا هواداران پی اس جی نیز بسیار ناامید هستند. امباپه بیش از 5 سال است برای باشگاه بازی می کند ولی همچنان در کسب قهرمانی چمپیونزلیگ ناکام مانده است. او در این راه کمکی به تیم نکرده و حالا می خواهد برود.»

فرناندز ادامه داد: «فکر نمی کنم اگر کیلیان ماندنی شود، باشگاه توان بیرون نشاندن یا تبعید او به سکوها را داشته باشد. این می تواند روی وجهه باشگاه در میان بازیکنان و هواداران اثر منفی بگذارد پس بهترین راه فروش او است. شنیده‌ام کیلیان از این وضعیت بسیار آزرده خاطر است و تصمیم اخیر باشگاه روی او تاثیر منفی شدیدی گذاشته است. معتقدم او به زودی از تیم جدا می شود و به رئال خواهد رفت.»