شعار هواداران پاری سن ژرمن علیه مسی/ پاری سن ژرمن قید لیونل را زد!

به نظر می رسد که سفر اخیر لیونل مسی به عربستان علاوه بر مدیران پاری سن ژرمن، خشم هواداران این تیم فرانسوی را هم بر انگیخته است چرا که آن ها مقابل دفتر باشگاه پی اس جی در شهر پاریس فرانسه تجمع کرده و علیه لیونل مسی شعار می دهند.

فابریزیو رومانو و بسیاری از منابع دیگر به تازگی گفته اند که لیونل مسی دیگر نمی خواهد در پاری سن ژرمن بماند و داستان او در تیم فرانسوی تمام شده است. مسی اخیرا توسط مدیران تیم فرانسوی دو هفته محروم شده و این محرومیت به خاطر سفر به عربستان بدون گرفتن اجازه از مدیران و سرمربی پی اس جی رخ داده است.

اکنون هواداران پاری سن ژرمن از دست لیونل مسی عصبانی هستند و مقابل باشگاه پاری سن ژرمن تجمع کرده و علیه او شعار می دهند. هواداران پی اس جی از مدیران باشگاه می خواهند که لیونل مسی را اخراج کنند چرا که مشخص شده است او نمی خواهد در پاریس بماند و علاقه ای به پی اس جی ندارد.

رابطه هواداران پی اس جی با لیونل مسی هرگز یک رابطه خوب نبوده است و لیونل مسی بار ها در ورزشگاه پارک ده پرنس هو شده است.

پاری سن ژرمن قید لیونل مسی را زد!

نشریه اکیپ مدعی است که پاری سن ژرمن دیگر قصد تمدید قرارداد لیونل مسی را ندارد و این ستاره 35 ساله باید به دنبال باشگاه جدیدی باشد.

پس از شکست سه بر یک پاریسن ژرمن مقابل لوریان در روز یک شنبه، لیونل مسی بدون اطلاع دادن به سران باشگاه، به عربستان سعودی سفر کرده و همین موضوع، خشم سران پاریسن ژرمن را برانگیخته و رسماً اعلام شد که مسی به خاطر همین حرکت، دو هفته از حضور در باشگاه پاریسن ژرمن محروم خواهد شد و هیچ دستمزدی دریافت نخواهد کرد.

حالا اکیپ مدعی است که ناصر الخلیفی اصلاً نتوانسته این رفتار مسی را درک کند و تصمیم دارد تا در پایان فصل، قرارداد این بازیکن را تمدید نکند. قرارداد کنونی مسی در همین تابستان به پایان می رسد و اگرچه غول فرانسوی، گزینه تمدید قرارداد برای فصل سوم را در اختیار دارد، اما آن‌ها قید مسی را زده‌اند. تا همین چند روز قبل، سران پی‌اس‌جی، مذاکرات طولانی با نمایندگان لیونل مسی برای تمدید قرارداد برگزار کرده بودند، اما حالا به نظر می رسد که سفر مسی به خاورمیانه باعث شده تا خروج او از فرانسه قطعی شود.

در نتیجه محرومیت دو هفته‌ای، مسی حالا 3 بازی دیگر با لباس پاری سن ژرمن می تواند انجام دهد. شاید این خبر بسیار خوبی برای تیم‌های آمریکایی و بارسلونا باشد، چون به شدت خواهان جذب مسی می باشند.