/

شش بازیکن از رئال مادرید و بارسلونا در خطر محرومیت از ال کلاسیکو

بازیهای هفته 25 لالیگا در حالی برگزار می شود که شش بازیکن از رئال مادرید و بارسلونا باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند و پنج کارته نشوند تا شانس حضور در ال کلاسیکو را از دست ندهند.

رافینیا، فران تورس، سرجیو بوسکتس و فرانک کسیه از بارسلونا و ادواردو کاماوینگا و ناچو فرناندز از رئال مادرید بازیکنانی هستند که اگر در این هفته از لالیگا کارت زرد بگیرند، بازی 28 اسفند میان رئال و بارسا در نیوکمپ را از دست می دهند و به غایبان این جدال حساس تبدیل خواهند شد.

بارسلونا بازی حساسی مقابل بیلبائو در سن مامس دارد که یکی از آخرین بازیهای حساس آنها تا پایان فصل خواهد بود در حالی که رئال مادرید بازی آسان تری دارد و باید میزبان اسپانیول باشد. اگر هر دو تیم بازیهایشان را ببرند، اختلافشان 9 امتیاز باقی می ماند. ال کلاسیکوی 28 اسفند حکم فینال لالیگا را دارد چرا که اگر بارسا شکست نخورد، در فاصله 12 هفته به پایان عملا قهرمانی خود را قطعی می کند و آماده جشن با ژاوی می شود در حالی که اگر رئال مادرید برنده شود، جدال لالیگا داغ خواهد شد. در این فصل رئال و بارسا سه بار به مصاف هم رفته اند که یک بار مادریدی ها پیروز شده اند و دو بار کاتالان ها.