سه شرط برای ماندن لوکاکو در اینتر

آینده روملو لوکاکو در اینتر هم‌چنان نامعلوم است. در حالی که قراداد قرضی او با نراتزوری ها در حال اتمام است. با وجود اینکه اینتر هنوز در رقابت های چمپیونزلیگ حضور دارد، احتمال کمی وجود دارد که لوکاکو فصل آینده هم در جایگاه خود بماند.

سه شرط برای جلوگیری از برگشت این مهاجم بلژیکی به استمفورد بریح در فصل آینده الزامی است.

اولین شرط این است که مائوریتسیو پوچتینو روی این مهاجم بعنوان مرد اصلی خط حمله اش حساب باز نکند. گمان بر این است که مربی محتمل فصل آینده چلسی به لوکاکو فرصتی دوباره خواهد داد اما در غیر این صورت لوکاکو از برگشت به لندن خواهد گذشت.

شرط دوم حضور اینتر در فصل بعد لیگ قهرمانان خواهد بود، چه با کسب سهمیه در لیگ و جه در صورت قهرمانی در خود لیگ قهرمانان، جایی که در صورت پیروزی برابر میلان یکی از دو تیم منچستر سیتی یا رئال مادرید انتظارشان را خواهد کشید.

شرط سوم و احتمالا مهم ترین آن ها که به خود لوکاکو بستگی دارد این است که آیا او قبول می‌کند که میزان قابل توجهی از حقوقش را کم کند، چون تمدید دوباره قراداد او با حقوق کنونی برای اینتر از نظر مالی مناسب نیست.

لوکاکو در هفته های گذشته با قدرت ظاهر شده و در شکست پورتو و بنفیکا در لیگ قهرمانان نقش کلیدی بازی کرده است، همچنین با شرکت در گل های دو بازی اخیر لیگ که با دو گل و یک پاس گل همراه بوده، در فرم خوبی قرار دارد.