سرمربی پی‌اس‌جی و دریافت 5 هزار تهدید به مرگ!

در ساعات اخیر کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی به خاطر ادعاهایی جنجالی، به شدت زیر فشار قرار گرفته است.

فورنیه، مدیر ورزشی سابق نیس مدعی شده بود که گالتیه با بازیکنان سیاه پوست و مسلمان مخالف بوده و به دنبال بیرون کردن این بازیکنان از تیمش بوده است، ادعایی عجیب که اگر ثابت شود، می تواند به دوران مربیگری گالتیه خاتمه ببخشد.

به دنبال این ادعا، گالتیه در ساعات اخیر حدود پنج هزار تهدید به مرگ دریافت کرده است. هرچند که گالتیه از طریق وکیلش این ادعا را تکذیب کرده است.

در حقیقت پی اس جی در حال حاضر اعلام کرده است، تا زمانی که مدرکی علیه گالتیه وجود نداشته باشد، آنها حرف این مربی را خواهند پذیرفت. صدرنشین لیگ فرانسه ترجیح می دهد که در حال حاضر پشت مربی خود باشد، چرا که گالتیه این ادعاها را تکذیب کرده است.

وکیل گالتیه گفته است که این مربی از ادعاهای مطرح شده، متعجب شده و موکلش اقدامات قانونی را علیه افرادی صورت خواهد داد که قصد ضربه زدن به اعتبار او را داشته اند. بدین ترتیب به نظر می رسد شایعاتی که در مورد اخراج قریب الوقوع گالتیه مطرح شده بودند، صحت ندارند.

فورنیه از طرفی گفت که از زمان بندی انتشار این خبر شگفت زده شده است، چرا که این خبر یک روز پیش از بازی نیس در یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس مطرح شده است.