سرمربی الدحیل: پرسپولیس تیم بسیار خطرناکی است

هرنان کرسپو، سرمربی الدحیل، از اعتمادش به بازیکنان این تیم و توانایی آن‌ها در کسب نتیجه مثبت مقابل پرسپولیس در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

این مربی روز گذشته در نشست مطبوعاتی که در سالن کنفرانس خبری این باشگاه برگزار شد، حضور پیدا کرد و گفت: هیچ چیزی در آمادگی ما تغییر نکرده است، قوی، مجدانه و حرفه ای برای حضور در این رقابت مهم تلاش می کنیم. ما با تیم بسیار خطرناکی روبرو خواهیم شد که بازیکنان برجسته ای دارد و به دنبال تقابل با آنها و گرفتن امتیاز هستیم.

این مربی گفت: خوشحالیم که کوتینیو به باشگاه ما ملحق شد. او مهارت ها و توانایی های خود را در زمین نشان داد، با وجود اینکه در آخرین بازی فقط یک ساعت در زمین حضور داشت اما موفق شد یک ضربه پنالتی بگیرد و گل دوم را از روی یک ضربه آزاد مستقیم به ثمر برساند.

کرسپو ادامه داد: او 100 درصد آماده نبود و از ابتدای فصل برای حضور بازیکنان خارجی در ترکیب تیم با مشکل مواجه بودیم. ما دیالو را نداریم و در بازی قبلی برابر استقلال تاجیکستان نیز اولونگا را از دست دادیم. اما تیم ما، ملی پوشانی دارد که در سطح بالایی هستند که این مسئله برای ما چیز خوبی است و آن‌ها می‌توانند شکاف ایجاد شده به دلیل جای خالی برخی بازیکنان را پر کنند.

سرمربی الدحیل همچنین گفت: ما در تمام تورنمنت‌ها و مسابقاتی که به میدان می رویم، با جاه طلبی و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنیم. سال گذشته برای اولین بار موفق شدیم به نیمه نهایی صعود کنیم و اگرچه این موضوع خوب است، اما کافی نیست زیرا ما به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم.

کرسپو در پایان گفت: می دانیم که تیم در گروه سختی قرار دارد اما برای کسب امتیازات لازم و راهیابی به دور بعد سخت کار خواهیم کرد و توانایی های بازیکنان می تواند تیم را به مراحل بالاتر مسابقات برساند.

صحبت های بازیکن الدحیل در نشست خبری پیش از بازی در مقابل پرسپولیس

در همین حال، اسماعیل محمد، بازیکن تیم فوتبال الدحیل قطر تقابل عصر امروز در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس را یک جدال مهم توصیف کرد.

این بازیکن در نشست خبری پیش از بازی و در گفتگو با اصحاب رسانه‌ها گفت: همه می‌دانند که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا چقدر برای ما در باشگاه الدحیل اهمیت دارد. این تورنمنت در اولویت است و در تلاش هستیم تا تمام توانمان برای کسب عنوان قهرمانی به کار بگیریم.

او ادامه داد: اکنون ما و برادرانمان در باشگاه السد نماینده کشور قطر در این رقابت‌ها هستیم که این موضوع می‌طلبد تا همه هواداران در کنار ما باشند و از هر دو تیم حمایت کنند.

اسماعیل بیان کرد: ارزش و اهمیت این دیدار را می دانیم چرا که این اولین بازی خانگی ما در این مسابقات است. تیم ما در بازی قبلی دو امتیاز از دست داد در نتیجه باید در این دیدار جبران کنیم و امیدواریم طوری ظاهر شویم که پیروزی و کسب امتیاز را تضمین کنیم.

بازیکن الدحیل در ادامه سخنان خود گفت: تفاوت در سیستم مسابقات و صعود تیم صدرنشین از هر گروه با همراهی سه تیم برتر دوم از گروه های پنج گانه باعث می شود تفاوتی بین بازی خانگی و خارج از خانه وجود نداشته باشد.

اسماعیل در پایان گفت: اگرچه شروع ما خوب نبود، اما هنوز شانس به دست آوردن بلیت صعود به دور بعد را داریم و به همین دلیل چاره ای جز پیروزی در دیدار برابر پرسپولیس نداریم. این موضوع ما را مجبور می کند تمام تلاش خود را در زمین به کار بگیریم تا بتوانیم با کسب پیروزی در دیدارهایمان، به مرحله بعد صعود کنیم.