ستاره یونایتد: هیچ بازیکنی شبیه به کریستیانو رونالدو تکرار نخواهد شد

رونالدو همچنان الهام‌بخش بسیاری از بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال و هوادارانش در سراسر دنیا است و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌شود.

او در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر باز هم موفق شد با پیراهن تیم ملی پرتغال گلزنی کند و آمار گل‌های ملی‌اش را به 125 گل برساند تا بیش از پیش دست نیافتنی به نظر برسد و این در حالی است که انتظار می‌رود او حتی تا اوایل 40 سالگی هم همچنین به حضورش در مستطیل سبز ادامه دهد.

فرناندز در گفتگو با یکی از رسانه‌های پرتغالی درباره بازی کنار این ستاره اظهار داشت: «آیا این تصور را داریم که در کنار بازیکنی تاریخ‌ساز بازی می‌کنم؟ نه، این تصور را ندارم. از چنین چیزی مطمئن هستم! همه ما به خوبی به این موضوع واقف هستیم.

همه ما از قدرت و تاثیری که رونالدو دارد باخبر هستیم و می‌دانیم که او تا چه حد روی آینده ما به عنوان بازیکنان پرتغال موثر است. می‌دانیم که او حتی الگوی بازیکنان نسل آینده پرتغال هم خواهد بود و باعث شده که سبک نگاه‌ها به این تیم به صورت کامل تغییر کند.

امیدوارم که باز هم کریستیانو رونالدوی پرتغالی دیگری در کار باشد اما بسیار بعید به نظر می‌رسد. بنابراین همه ما مردم پرتغال باید از او و دستاوردهایی که برای ما داشته است لذت ببریم. همه بازیکنان در طول سال‌ها تغییر می‌کنند اما او با وجود تغییراتش همچنان کارش که گلزنی است را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.»