ستاره‌ پورتو به النصر پیوست!

النصر عربستان که در نقل و انتقالات تابستانی ستاره‌های زیادی مثل مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه، سکو فوفانا، الکس تلس و… را به خدمت گرفته و هم‌تیمی کریستیانو رونالدو کرده بود، امروز هم یک ستاره پرتغالی دیگر به تیمش آورد تا شکل هجومی قوی‌تری نسبت به قبل بگیرد.

«اوتاویو» که یکی از ستاره‌های پورتو در سالیان اخیر بوده و پشت سر مهدی طارمی نمایش درخشانی ارائه کرده بود، پس از دریافت رضایت‌نامه توسط باشگاه النصر راهی عربستان شد و قراردادش با این تیم را رسمی کرد.

این ستاره ریزنقش 28 ساله پرتغالی که در دیدار سوپر کاپ و هفته اول فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال جزو مهره‌های اصلی پورتو مقابل موریرنسی بود و حضور 90 دقیقه‌ای در زمین داشت، رسما از این تیم جدا شد و قراردادش با باشگاه النصر عربستان را امضاء کرد.

اوتاویو که طی هفت سال گذشته حضور پیاپی در پورتو داشته و پیش از آن هم یک فصل برای تیم دوم این باشگاه به میدان رفته بود، در فصل 23-2022 لیگ برتر پرتغال 27 بار به میدان رفت که توانست پنج گل به ثمر رساند و هفت پاس گل بدهد.

این بازیکن که نقش کلیدی در طراحی حملات پورتو داشت و نمایش او پشت سر مهدی طارمی کاملا تاثیرگذار در گل‌های این تیم پرتغالی بود، حالا با حضور در النصر عربستان بدون شک می‌تواند کمک زیادی به رونالدو و مانه برای گلزنی داشته باشد.