/

ساپینو: بازیکنان استقلال واقعا جنگیده و به پیروزی رسیدند!

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی با تراکتور در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: از این پیروزی خوشحال هستم و آن را به هواداران بزرگ استقلال تقدیم می‌کنم. در نیمه اول نمایش خیلی خوبی را به اجرا گذاشتیم و با تمرکز بالا و تاکتیک مناسب حریف را تحت فشار قرار دادیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: نسبت به بازی قبلی متفاوت ظاهر شدیم و در همان نیمه اول با موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم شایسته پیش افتادن و گل زدن بودیم.

ساپینتو افزود: در نیمه دوم نیز خوب شروع کردیم و می‌دانستیم حریف چگونه و چطور می‌خواهد پرس کند. تحت فشار با آنها بازی و موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم. بازی هم از لحاظ مالکیت به طور کلی در اختیار تیم استقلال بود.

وی تاکید کرد: در یک صحنه و خلاف جریان بازی دروازه استقلال باز شد اما به بازی برگشتیم. چند تعویض انجام دادیم. تغییر سیستم دادیم و همه اینها جواب داد تا برنده از زمین خارج شویم، بازیکنان استقلال واقعا جنگیدند و به پیروزی رسیدند.

سرمربی استقلال درباره پنالتی‌های اعلام‌شده برای تیمش گفت: پنالتی‌ها درست بود. داور تصمیمات درستی گرفت و ما شایسته برتری بودیم.

تیم فوتبال استقلال تهران با ۲ گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد تراکتور گذشت تا به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.