زندگی عاشقانه لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

اگرچه ورود مسی به عنوان یک فوق ستاره فوتبال به ایالات متحده مورد توجه بسیاری قرار گرفت، اما همه نگاه ها به همسرش، آنتونلا روکوزو بود که مدت هاست به چهره‌ی مشهور و شناخته شده ای تبدیل شده است.

این زوج زمانی که حدوداً ۵ ساله بودند در آرژانتین با هم آشنا شدند. مسی دوست دوران کودکی پسر عموی آنتونلا روکوزو، لوکاس اسکالیا بود. گفته می شود زمانی که مسی برای اولین بار در اوایل دهه ۹۰، روکوزو را دید از لوکاس پرسید: «او کیست؟» و اسکالیا، آنتونلا را به مسی معرفی کرد.

به گفته پدر اسکالیا، مسی نمی‌توانست از آنتونلا چشم بردارد. مسی بلافاصله فهمید که می خواهد برای همیشه با او باشد. هر زمان که آنتونلا در خانه اسکالیا می ماند، مسی بهانه ای برای دیدار پیدا می کرد به این امید که بتواند یک نظر او را ببیند. مسی برای آنتونلا نامه‌های عاشقانه می‌نوشت و به او می‌گفت وقتی هردو بزرگ شوند با هم نامزد خواهند شد.

آنتونلا در دوران جوانی، همیشه بازی مسی و پسر عمویش در باشگاه نیولز اولد بویز را تماشا می کرد. با شکوفا شدن دوران حرفه‌ای خود، مسی در ۱۳ سالگی به بارسلونا نقل مکان کرد، اما این زوج همچنان در تماس بودند. پنج سال بعد یک تراژدی آنها را دوباره به هم برگرداند؛ زمانی که آنتونلا بهترین دوستش را در تصادف رانندگی از دست داد، مسی آنقدر نگران عشق دوران کودکی‌اش بود که برای دلداری او به آرژانتین بازگشت.

این عمل عاشقانه مسی بود که این زوج را دوباره به هم نزدیک کرد و خیلی زود با هم وارد رابطه شدند. پس از بازگشت مسی به بارسلونا، آنتونلا که در آن زمان ۱۸ سال داشت در آرژانتین ماند تا تحصیلات خود را در رشته علوم انسانی و اجتماعی ادامه دهد. او سپس تحصیلات تکمیلی خود را در رشته دندانپزشکی در دانشگاه ملی روزاریو ادامه داد، اما در نهایت پس از ۶ ماه، عشق پیروز شد و تصمیم گرفت به بارسلون نقل مکان کند.

رابطه این زوج تا سال ۲۰۰۹ علنی نشد. در برنامه ای فوتبالی در کانال کاتالونیایی TV3 در ژانویه ۲۰۰۹، از مسی پرسیده شد که آیا با کسی رابطه دارد و او پاسخ داد: «بله، او در آرژانتین است. به همین خاطر است که حالم خوب است و آرامش دارم.»

تنها چند ماه بعد، این زوج پس از دربی محلی بارسلونا و اسپانیول در یک کارناوال با هم دیده شدند. روکوزو در نهایت به بارسلونا نقل مکان کرد تا در کنار عشق فوتبالیستش باشد و از آرزوی خود که دندانپزشک شدن بود دست کشید تا در کنار مسی باشد.

سال بعد مسی از عشق دیرینه خود خواستگاری کرد و دو سال بعد، پسرشان تیاگو به دنیا آمد. در سال ۲۰۱۵، متئو به دنیا آمد و این زوج دو سال بعد در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷، ۲۵ سال پس از اولین ملاقاتشان، در زادگاهشان روزاریو در یک هتل مجلل با یکدیگر ازدواج کردند. این عروسی به عنوان «عروسی قرن» آرژانتین توصیف شد و فهرستی متشکل از ۲۶۰ نفر مهمان که شامل بازیکنان فوتبالی مانند جرارد پیکه به همراه همسر سابق خود، شکیرا، لوئیس سوارز و نیمار بود، برگزار شد.

آنتونلا یک لباس مجلل از طراح اسپانیایی روزا کلارا، که به خاطر لباس‌های عروسی که برای چهره های شناخته شده طراحی کرده است، مشهور است، به تن داشت.

یک سال بعد، این زوج صاحب پسر دیگری به نام چیرو شدند. خانواده آنها دو عضو دیگر دارد، یک سگ ماستیف فرانسوی به نام سنیور هالک و یک سگ کوکاپو به نام اَبو.

مسی در سال ۲۰۱۹ درباره همسرش گفت: «همسرم، آنتونلا، ویژگی های خوب زیادی دارد. روحیه‌اش همیشه خوب است و با مشکلات به‌شکل قابل تحسینی روبه‌رو می‌شود. بسیار باهوش است و در تمام جنبه های زندگی عالی است.»

این زن ۳۵ ساله به یک تاجر باهوش تبدیل شده است و بیش از ۳۶.۱ میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود را به سمت درستی هدایت می کند. او با تلاش‌های بشردوستانه‌اش به یکی از مشهورترین زنان آمریکای جنوبی تبدیل شده است که حالا صاحب یک برند مد کودکان است.

کسانی که روکوزو را می شناسند می گویند که او بسیار متواضع است و از هیچ چیز بیشتر از بودن در خانه با پسرانش و دو سگ محبوبش لذت نمی برد.

۳۰ سال بعد از اولین دیدار، این زوج چندین خانه مشترک دارند، یک عمارت ۱۳ میلیون دلاری خارج از بارسلون با چشم انداز تپه های زیبای کاتالان و سواحل مدیترانه و خانه‌های دیگری در ایبیزا، میامی و شهر زادگاهشان، روزاریو آرژانتین که ۲۵ اتاق دارد.

اگرچه مسی با قراردادی که ۶۰ میلیون دلار در سال برای او دارد به اینتر میامی رفته است، اما حالا روکوزو به عنوان یک اینفلوئنسر موقعیتی دارد که می تواند میلیون‌ها دلار به دست آورد. برندهای مختلفی در تلاش برای بستن قرارداد با او هستند که از میان برخی از مشهورترین آنها می توان به آلو یوگا، دولچه گابانا، گرلن، دیور و لویی ویتون، اشاره کرد.