خبر خوش آنچلوتی درباره آینده 3 ستاره رئال مادرید/ واکنش به احتمال رهبری بارسلونا

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی مدعی است که کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس فصل بعد نیز در رئال مادرید بازی خواهند کرد و هواداران نگران وضعیت این 3 ستاره نباشند.

قراردادهای تونی کروس، کریم بنزما و لوکا مودریچ با کهکشانی‌ها در پایان فصل 2022-23 به اتمام می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد این 3 ستاره به گوش نرسیده است. با توجه به نزدیکی به پایان فصل، هر روز شایعات پیرامون این 3 ستاره بیشتر می شود، اما آنچلوتی اصلاً نگرانی بابت مودریچ، کروس و بنزما ندارد.

به نقل از سایت گل، رئال مادرید امشب(شنبه، 19 فروردین) از ساعت 22:30 به وقت تهران، از چهارچوب هفته بیست و هشتم لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو، میزبان ویارئال است و کارلو آنچلوتی درباره این 3 نفر گفت: “هنوز در حال حرف زدن هستند. من بنزما، کروس و مودریچ را همانند همیشه می‌بینم. شما باید براساس عملکردشان آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهید، نه براساس سن و سال. شاید آن‌ها فیزیک بدنی بازیکنان جوان‌تر را نداشته باشند، اما شما نمی توانید این فیزیک بدنی را از سوپرمارکت خریداری کنید. به هرحال فکر می کنم هر سه نفر به کار خود در رئال مادرید ادامه خواهند داد، اما روزی که دیگر اینجا نباشند، شما باید به دنبال جانشین مناسب بگردید”.

وی ادامه داد: “ما بازیکنان جوان زیادی در آکادمی و حتی روی نیمکت داریم، اما مطمئنم که عملکرد و بازی آن‌ها با کروس و مودریچ متفاوت خواهد بود.”

واکنش آنچلوتی به احتمال نشستن روی نیمکت بارسلونا

در عین حال، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تاکید کرد که هیچ وقت گزینه هدایت بارسلونا را بررسی نخواهد کرد.

رئال مادرید در لالیگا اختلافی 12 امتیازی با بارسلونا دارد، اما هفته گذشته توانست در کوپا دل ری، کاتالان‌ها را با نتیجه چهار بر صفر در نیوکمپ تحقیر کند و به فینال کوپا دل ری راه یابد.

آنچلوتی در جواب به سوال خبرنگاری که از او پرسیده بود آیا حاضر است سمتش را با ژاوی در بارسلونا عوض کند، گفت: “برای من، سرمربیگری در بارسلونا غیرممکن است. به خاطر کارهایی که انجام داده‌ام، نمی توانم حتی به آن فکر کنم. احترام بسیار زیادی برای بارسلونا و ژاوی قائلم، اما نمی خواهم برای چیزی، خودم را عوض کنم. من در بهترین باشگاه دنیا هستم و مردم در اینجا به من عشق می‌ورزند.”

وی افزود: “قرار است به زودی، چهارمین فینال فصل را برگزار کنیم، اما با وجود اختلاف زیاد با بارسلونا، هنوز به لالیگا فکر می کنیم. بارسا در لالیگا واقعاً خوب کار کرده، اما ما نیز قرار نیست تسلیم شویم. بازی‌های لالیگا به ما کمک می کنند تا در شرایط جسمانی خوبی قرار بگیریم و تا زمانی که از نظر ریاضی شانس قهرمانی داشته باشیم، برای عنوان خواهیم جنگید. ما رئال مادرید هستیم.”