توقف پرسپولیس در مقابل استقلال تاجیکستان؛ کار برای سعود سخت شد!

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نخستین دیدار خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 روز سه‌شنبه در شهر دوشنبه تاجیکستان به مصاف استقلال رفت که این مسابقه با تساوی یک – یک به پایان رسید.

پیروزی ۳-۲ النصر مقابل الدحیل با هت‌تریک وحشیانه تالیسکا

در این بازی ابتدا مهدی ترابی از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 29 پرسپولیس را پیش انداخت اما در نیمه دوم سنین سبایی مزد بازی خوب تیمش را گرفت و کار را در دقیقه 74 به تساوی کشاند.

شاگردان گل‌محمدی با این تساوی در گروه E هفت امتیازی شدند و همچنان در رده دوم جدول باقی ماندند اما کارشان برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا سخت شد.

ترکیب استقلال تاجیکستان: رستم یتیموف، آرتور کارتاشیان، سدیوجون قوربانوف، ایوان نووسلیچ، علیشهر جلیلوف، تابرزی داولاتمیر اسلاموف، دنیس بگانوویچ، احسان پنشنبه، احمدونی کمالوف (82 – شهرام سلیمانوف)، رومیش جلیلوف و سنین سبای (86 – شرونی ماباتشوئف).

ترکیبپرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان (89 – میلاد سورگی)، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سروش رفیعی (79 – میلاد سرلک)، مسعود ریگی، مهدی ترابی (69 – وحید امیری)، سعید صادقی، محمد عمری و نبیل باهویی (80 – شهاب زاهدی).