تهدید ستاره بارسا توسط بلینگام: دیگر روی من خطا نکن!

رئال مادرید روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

 

بلینگام ستاره بی‌چون و چرای این دیدار بود که توانست هر دو گل تیمش را به ثمر برساند و سه امتیاز بسیار ارزشمند و مهم را برای آنها به ارمغان بیاورد که رئال مادرید را در صدر جدول رقابت‌های لالیگا حفظ کرد و اختلاف امتیازشان با بارسا را به چهار رساند.

این اتفاق در حالی رخ داد که این اولین باری بود که این ستاره انگلیسی بازی در این رقابت حساس و مهم را تجربه می‌کرد اما با نهایت آرامش و قدرت توانست مهارت و توانایی‌هایش را به رخ حریف و هوادارانش بکشد.

حالا رسانه‌های اسپانیایی بخش جالبی از گفتگوهای او با گاوی که روز گذشته از ابتدا در ترکیب بارسا به میدان رفته بود را فاش کرده‌اند که مورد توجه بسیاری از هواداران دو تیم در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

پس از چند خطا که این بازیکن اسپانیایی روز بلینگام انجام داد، جود به سمت گاوی رفت و به آرامی به او گفت:« هی بچه، دوباره روی من خطا نکن. تا حالا چهار بار متوالی روی من خطا کردی.»

به نظر می‌رسد که ستاره رئال مادرید به هیچ وجه از این وضعیت راضی نبود و نگران بود که دچار مصدومیت شود و تصمیم گرفت گاوی را تهدید کند تا اتفاق بدتری رخ ندهد.