تمرینات رونالدو برای بازی مقابل الهلال

در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان قرار است سه شنبه شب النصر عربستان مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد و به نوعی یک دربی بسیار حساس در ورزشگاه خانگی الهلال برگزار شود.

النصر عربستان در حال حاضر در رده دوم جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان قرار گرفته است و الهلال عربستان در رده سوم جای گرفته است. الهلالی ها به دنبال این هستند که جایگاه دوم را از رقیب سنتی خود یعنی النصر پس بگیرند.

النصر به تازگی سرمربی خود یعنی رودی گارسیا را اخراج کرده است و در حال حاضر دینکو یلیشیچ روی نیمکت النصر نشسته است و کار بسیار سختی در اولین بازی خود مقابل الهلال دارد.

کریستیانو رونالدو با توجه به این که سالانه ۲۰۰ میلیون یورو در النصر دستمزد می گیرد از او این انتظار وجود دارد که در بازی های بزرگی مثل بازی مقابل الهلال بدرخشد.

رونالدو در تمرینات تیمش با روحیه ای بالا حاضر شده است و خودش را برای بازی حساس مقابل الهلال آماده می کند. این تمرینات اولین جلسات تمرینی دینکو یلیشیچ به عنوان سرمربی النصر است و او کار با کریستیانو رونالدو را شروع کرده است و باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو زیر نظر این سرمربی کروات به چه شکل خواهد بود.