تعریف ژاوی از ستاره 15 ساله بارسلونا

ژاوی هرناندز به تمجید از «لامین یامال»، جوان پانزده ساله بارسلونا پرداخت و اذعان کرد که عملکرد خوبی در بازی با بتیس به نمایش گذاشت. 

در هفته سی و دوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و رئال بتیس در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه چهار بر صفر رئال بتیس را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به نقل از آ اس، در جریان این بازی، لامین یامال به عنوان جوان 15 ساله برای اولین بار با پیراهن بارسلونا پا به میدان گذاشت و به جوان ترین بازیکن تاریخ بلوگرانا در لالیگا تبدیل شد. ژاوی درباره او گفت: “به او گفتم که آن کارهایی را که بلد است، انجام دهد. در سن 15 سالگی، فقط آن تصور کنید… او واقعا خاص است و حتی می توانست در برابر بتیس گلزنی کند. او با اعتماد به نفس بازی کرد و نشان داد چه توانایی بالایی دارد. بدون ترس و شجاع بود. او همچون مسی است و می تواند با استعدادش، به همه جا برسد.”

اکنون دوباره فاصله بارسلونا و رئال مادرید در رقابت های لالیگا به عدد 11 رسیده است و باید قهرمانی بارسا را در لالیگا قطعی شده بدانیم. ژاوی هرناندز می تواند برای اولین بار به عنوان سرمربی بارسلونا قهرمان لیگ فوتبال اسپانیا شود و جامی که در دوران بازیگری بالای سر می برد را این بار به عنوان سرمربی بالای سر ببرد.