تصمیم پیکه برای ازدواج رسمی با «کلارا چیا»

جرارد پیکه هرگز به شکیرا پیشنهاد ازدواج رسمی نداده بود و رابطه این دو در حد نامزدی و به صورت غیررسمی بود، اما حالا مدافع سابق بارسلونا تصمیم گرفته که با نامزد جدیدش یعنی “کلارا چیا” ازدواج کند.

نشریه “لوک” گزارش داده است که مدافع سابق تیم ملی اسپانیا و “کلارا چیا” که حدود یک سال است با هم در ارتباط هستند، تصمیم گرفته اند که به صورت رسمی با همدیگر ازدواج کنند.

در حقیقت پیکه هرگز به خواننده کلمبیایی پیشنهاد ازدواج رسمی نداده بود. خیانت مدافع بارسلونا باعث شد تا شکیرا از او جدا شود. خواننده کلمبیایی در مصاحبه ای گفته بود که خودش هم تمایلی به ازدواج نداشته، چرا که شخصیت مدافع سابق تیم ملی اسپانیا را برای ازدواج رسمی، مناسب نمی دیده است. حالا نشریه “لوک” گزارش داده است که پیکه و کلارا به اطرافیان خود خبر داده اند که خودشان را برای مراسم ازدواج آماده می کنند.

پیکه در نظر دارد که رسمی شدن رابطه خود با کلارا را در مراسم ازدواج برادرش مارک، اعلام کند. ساشا و میلان، فرزندان پیکه نمی توانند در مراسم ازدواج عموی خود حضور پیدا کنند چرا که شکیرا اجازه حضور فرزندانش در آن تاریخ در شهر بارسلونا را نداده است. پیکه حاضر شده بود که با پرداخت جریمه به شکیرا، دوره اقامت فرزندانش در شهر بارسلونا را طولانی تر کند که با پاسخ منفی خواننده کلمبیایی مواجه شد.