تصمیم بازیکنان اینترمیامی به خاطر اعتصاب کارکنان هتل در لس آنجلس

اینترمیامی در رقابت‌های این هفته لیگ فوتبال آمریکا باید به مصاف لس آنجلس اف سی برود و قرار بود روز جمعه به هتل فرمونت میرامار که هتلی ساحلی و زیباست برود تا بازیکنان در این هتل اقامت کنند.

اما شرایط خاصی که این روزها در هتل‌های لس آنجلس و سانتامانیکا حکمفرماست باعث شد که شرایط برای این تیم تغییر کند. اتحادیه حامی کارکنان هتل‌ها با انتشار بیانیه‌ای از لیونل مسی و دیگر بازیکنان اینترمیامی خواست که این اقامت را به خاطر اعتصاب کارکنان این هتل لغو کنند.

ظاهرا شرایط نه چندان خوب دستمزد و دریافتی‌های کارکنان هتل در شهر لس آنجلس باعث شده که آنها دست به اعتصاب بزنند و نیروهای امنیتی هتلی که قرار بود مسی و دیگر هم تیمی‌هایش در آن اقامت کنند به صورت فیزیکی با کارکنانش برخورد کرده بودند.

این موضوع باعث شد که بازیکنان و مدیران اینترمیامی به صورت کلی از اقامت در این هتل در لس آنجلس در این وضعیت منصرف شوند و این تصمیم تمجید و تشکر اتحادیه کارکنان هتل‌ها را به همراه داشت. در این بیانیه آمده است: «از لیونل مسی بزرگ و هم‌تیمی‌هایش به خاطر موافقت با اقامت نکردن در این هتل و همراهی با کارکنانی که در اعتصاب هستند ممنونیم!»

اتحادیه بازیکنان حاضر در لیگ فوتبال آمریکا هم از این تصمیم بازیکنان اینترمیامی برای قبول شرایط کارکنان هتل‌ها و خودداری از اقامت در هتل فرمونت میرامار تشکر و قدردانی کرد.