تساوی بدون گل استقلال مقابل تراکتور

در یکی از دو دیدار حساس و مهم هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال و تراکتور در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نخستین موقعیت جدی بازی توسط مهرداد محمدی به دست آمد. روی پاس در عمق دیدنی که ماشاریپوف ارسال کرد، محمدی در دقیقه هفتم، در موقعیت تک به تک قرار گرفت که شوت زمینی او را حسین پورحمیدی با واکنشی دیدنی دفع کرد. بجز شوت رحمان جعفری که از بالای دروازه به بیرون رفت، نیمه نخست موقعیت خاصی نداشت تا بازی در 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اولین فرصت مهم بازی در نیمه دوم، نصیب تراکتور شد. پس از آنکه امیرحسین حسین زاده به جای امیرارسلان مطهری وارد زمین شد، مهدی شیری با یک ارسال بلند، بازیکن هم تیمی را صاحب فرصت کرد که ضربه سر حسین زاده از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در ادامه این استقلال بود که باز هم توسط محمدی یک موقعیت فوق العاده خوب گلزنی را از دست داد. آبی‌ها در گوشه محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شدند که شلیک تماشایی مهرداد با بدشانسی تمام به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

تراکتور در دقیقه 80 چند موقعیت خوب گلزنی را به دست آورد. ابتدا مرادمند با حضور به موقع و پاس سر رو به عقب، مانع از گلزنی حریف شد. سپس او خود را مقابل شوت محکم مهدی عبدی قرار داد و در ادامه نیز حسین زاده از توپ ارسالی استفاده نکرد و خالدآبادی توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی بازی این تراکتور بود که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات زیادی را به روی دروازه استقلال خلق کرد که بی نتیجه بود و در نهایت نیز بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.