تاکید مورینیو به ادامه مربیگری

ژوزه مورینیو اظهار داشته که پیش از اخراج از تیم رم، عملکرد بزرگی را انجام داده و برنامه دارد فوراً به مربیگری بازگردد، اما باید از تصمیم‌گیری‌های نادرست بپرهیزد.

‌آقای خاص در تاریخ ۱۶ ژانویه، پس از ماه‌ها بحث درباره تمدید یا عدم تمدید قراردادش توسط باشگاه، اخراج شد. به جای او، دانیله ده‌روسی انتخاب شد که عملکرد موفقی در سری A و لیگ اروپا از خود نشان داد و روز پنج‌شنبه تیم برایتون را در لیگ اروپا با نتیجه 4-0 شکست داد.

ژوزه مورینیو در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار کرد: “رم عالی بود چرا که در دو سال دو بار به فینال اروپا رسیدیم و این برای یک باشگاهی که تاکنون چنین کاری نکرده بود، به چشم‌گیر بود. اکنون منتظر گزینه‌های مناسب برای مربیگری هستم. می‌خواهم فردا اگر امکان دارد شروع به کار کنم، اما هیچ‌گاه نمی‌خواهم تصمیمی نادرست بگیرم.”

مورینیو در لیگ کنفرانس، اولین تورنمنت اروپایی همراه با تیم رم، قهریان شد و فصل بعد به فینال لیگ اروپا دست یافت و در نهایت در مرحله پنالتی به سویا مغلوب شد.

در حال حاضر، مورینیو از لحاظ فراغت از زندگی خود لذت می‌برد. او به عنوان تماشاگر در فینال جام مصر حاضر بود و مسابقه بوکس آنتونی جاشوا و فرانسیس انگانو در عربستان سعودی را تماشا کرد. همچنین به تازگی در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک در جده حاضر شد.

هنوز مقصد بعدی مورینیو نامشخص است، اما او قبل از ترک تیم رم چندین بار از علاقه شخصی به مربیگری در لیگ عربستان خبر داده بود.