برگشت دوباره رونالدو به پرتغال؛ بازی های بزرگ در راه است

تیم فوتبال النصر عربستان که در فصل اخیر لیگ حرفه‌ای سعودی نتوانست قهرمان شود و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت، برای حضور مقتدرانه در فصل جدید و نمایش موفق در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و راهیابی به مرحله گروهی، برنامه ویژه‌ای برای آماده‌سازی دارد و قرار است با تیم‌های بزرگ بازی تدارکاتی انجام بدهد.

باشگاه النصر که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و برنامه خاصی برای پیش‌فصل خود در نظر گرفته، قرار است نخستین اردوی پیش‌فصل خود را در کشور پرتغال برگزار کند و در اولین بازی دوستانه در  روز دوشنبه ۲۶ تیر مقابل سلتاویگو اسپانیا قرار می‌گیرد و سه روز پس آن به مصاف بنفیکا، قهرمان پرتغال خواهد رفت.

یاران رونالدو پس از این سفر به پرتغال و انجام دو دیدار تدارکاتی مهم، راهی ژاپن می‌شوند تا در دو مسابقه دوستانه حساس و جذاب دیگر به میدان بروند که نخستین بازی آنها در روز سه شنبه ۳ مرداد برابر پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و دو روز بعد هم مقابل اینتر میلان، نایب‌قهرمان اروپا قرار می‌گیرند.

همچنین النصر عربستان قرار است از روز ششم الی یازدهم مردادماه نیز در جام ملک سلمان شرکت کند و باید در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف الشباب عربستان، الزمالک مصر و الاتحاد المنستیری تونس برود که در نخستین بازی با ترکیب جوانان خود قرار می‌گیرد.